- Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.
Opprinnelig postet av Welhaven
Patriotisme
For min del har denne vokst. Nå føler jeg det er viktig å stå sammen med klubben, og jeg har å gått inn for at jeg SKAL sikre meg sesongkort, jeg SKAL bidra ved å bytte ut min 4-år gamle drakt osv. Ikke en absolutt nødvendighet med drakten f.eks, men for meg personlig er dette en støtte til FFK.? Noen som mener at nedrykket kan bidra positivt her?
Forhåpentligvis, men også her må det gjøres grep. Merket det allerede i 2008 (og delvis 2007) at engasjementet i byen var på vei nedover. Tidligere når vi har kjempet mot nedrykk har det vært et kjempeengasjement blant "alle" i byen. Det engasjementet har vært en mangelvare en stund.
For at nedrykket skal bidra positivt er byen helt avhengig av en god start i treningskampene i januar 2010. Det sammen med mer åpenhet i klubben og et styre/ledelse som viser at dem tar situasjonen på alvor må til for å få i gang engasjementet igjen.
---------------------------
The colour of her eyes
Were the colour of insanity
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
17/01/2025 15:21 | 34df8bbb