Husk meg
Brukernavn
Passord

La Manga-saker

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 24 feb 07, 19:36
Endret: 25 feb 07, 12:18
Jeg tenkte at jeg kunne starte en tråd om la manga, om treningene, kampene osv.... Vet noen om FFK trente idag?og jeg håper noen fra fredrikstadblad er der nede for og dekke "the action" som skjer på la manga?

---------------------------

CUPVINNER 06


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1129

Lagt til: 24 feb 07, 19:50

viss du tenker på action håper vi ikke får en karoke skandale m raymond i spissen!

Tenker på LSK her om dagen!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 24 feb 07, 21:29
Endret: 24 feb 07, 21:29
Opprinnelig postet av Martin

viss du tenker på action håper vi ikke får en karoke skandale m raymond i spissen!

Tenker på LSK her om dagen!

hehe, tenk Rami skulle sitte på en bar sørpa full mens han hisser opp Engelsk menn!

---------------------------

CUPVINNER 06


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 24 feb 07, 23:32

Tviler vel sterkt på at Rami er den første på laget som blir sørpefull!? 

Meeeen,det er et eller annet ved de Riise-folka som andre folk ikke liker altså... Gud vet hva det er!! hehe..

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 25 feb 07, 00:28
Det skulle være La Manga-saker her vel ?? Ikke pisspreik.

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 25 feb 07, 01:20

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Det skulle være La Manga-saker her vel ?? Ikke pisspreik.

hehe, jeg var bare sarkastisk, jeg har utrolig mye respekt for Rami, han er et veldig spesielt menneske, så det vakke sånn ment.

---------------------------

CUPVINNER 06


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 feb 07, 01:44
Selvom det ikke handlet om fotball,men om fyll og bråk.. Så gjelder det vel La Manga saker for det??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 feb 07, 05:52

For en idioti.. tenk deg å kalle tråden med noe slikt. Nå trodde jeg faktisk at det var en eller annen som er der og kommer medt noe neytt men så er det bare en dumm tråd som kommer med dritt. tenk deg o lage noe sånt? har du ikke noe annet å drive med enn å starte noe som dennedriten der? da kan du komme på tifo møter og heller sy eller male eller annet da... Skjønner dere ikke at dere ødelegger dette forumet med å lage slike tråd. Hva har du ventet nå? at det finnes et menneske der borte som tilfeldigivis leser forumet og skal skrive se og hør saker ???????

 

Nå synes jeg at det finnes grenser på hvor mange og hva slags tråder blir startet... det gløder rødt her med "ikke leste " tråder men halvparten er jo bare dritt. Nå synes jeg at både dere brukere av forumet og dere moderatorere bør heller tenke på kvalitet enn kvantitet. Fortsetter det i denne tonen og rytmen som nå så gidder ikke jeg i hvertfall å lese det ....

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 feb 07, 08:42
Endret: 25 feb 07, 08:45
Jeg regner med tråden ble startet i den hensikt av å være seriøst og for å dekke det som skjer der nede, rent sportslig sett. I så måte så får vi prøve å dra denne tråden inn igjen på sporet, for nå har den egentlig havnet ute på Finnmarksvidda.

Fredriksstad Blad har i hvert fall en artikkel ute nå, hvor Bjørkøy uttaler seg litt om oppholdet. Det skal terpes på systemet til Grønhagen. Han kan videre fortelle at sesongoppkjøringen er mye hardere enn i fjor, og han antyder kanskje litt at treningsmengden har gjort at treningskampene ikke har betydd all verden til nå. Det er først når serien starter at resultatene av den knallharde treningen skal gi resultater. Vi får håpe han har rett i det, og håpe at jeg hadde rett når det gjaldt trådens intensjoner, altså at dette var ment som en seriøs tråd.

Legger for øvrig merke til at Morgan Andersen ikke lengre er skråsikker på når ivorianerne dukker opp, og kommer med den vage uttalelsen at han håper de er klare i løpet av den første uken...

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 25 feb 07, 10:36

Opprinnelig postet av FFK1903
Legger for øvrig merke til at Morgan Andersen ikke lengre er skråsikker på når ivorianerne dukker opp, og kommer med den vage uttalelsen at han håper de er klare i løpet av den første uken...

Jeg forstod det som om at han regnet med de ble klare i løpet av den første uken på La Manga, det er vel ikke så vag uttalelse?

---------------------------

Norgesmester


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 25 feb 07, 11:48
Opprinnelig postet av DrDRE
Jeg forstod det som om at han regnet med de ble klare i løpet av den første uken på La Manga, det er vel ikke så vag uttalelse?


Fra linken: FFK-direktøren håper at de to ungguttene fra Elfenbenskysten vil være på plass den første uken.

Høres ikke ut som han er like sikker som tidligere for min del (uten at jeg skal trekke altfor mye spekulasjoner ut av det), og det har vel allerede drøye en hel del ut i tid dette. Han er med andre ord langt fra sikker på at de dukker opp, men har et håp om det. Men den diskusjonen passer vel aller best i tråden om disse spillerne.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340