Husk meg
Brukernavn
Passord

har det klikka for folk?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 24 feb 07, 12:46
Endret: 24 feb 07, 12:46

jeg leste bakpå fredrikstad-blad at noen hadde sagt opp avisa fordi det sto formye om FFK! åssen bullshit er det`? orker man ikke å bla over to sider?Det er jo bare å ikke lese det! Kan det være en mossing som er på fære? Jeg er fornøyd ihvafal med avisa nå

 

---------------------------

CUPVINNER 06


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 24 feb 07, 13:15

La folk være sære. Ingen som bryr seg om dem allikevel.

---------------------------

Alt for Svein!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 feb 07, 15:43
Opprinnelig postet av TothNR1

jeg leste bakpå fredrikstad-blad at noen hadde sagt opp avisa fordi det sto formye om FFK! åssen bullshit er det`? orker man ikke å bla over to sider?Det er jo bare å ikke lese det! Kan det være en mossing som er på fære? Jeg er fornøyd ihvafal med avisa nå



Det *kan* jo tenkes at det er noen som mener det er en dårlig prioritering å bruke to-tre sider på et middelmådig tippeligalag, samtidig som det faktisk er mye urett i samfunnet og mange viktige saker i f.eks. helse, omsorg, skole, og næringsutviklingssektor som ikke får den omtalen de burde hatt?

For å være ærlig har jeg ingen problemer med å forstå at folk reagerer på dette...

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 24 feb 07, 18:02
Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av TothNR1

jeg leste bakpå fredrikstad-blad at noen hadde sagt opp avisa fordi det sto formye om FFK! åssen bullshit er det`? orker man ikke å bla over to sider?Det er jo bare å ikke lese det! Kan det være en mossing som er på fære? Jeg er fornøyd ihvafal med avisa nå



Det *kan* jo tenkes at det er noen som mener det er en dårlig prioritering å bruke to-tre sider på et middelmådig tippeligalag, samtidig som det faktisk er mye urett i samfunnet og mange viktige saker i f.eks. helse, omsorg, skole, og næringsutviklingssektor som ikke får den omtalen de burde hatt?

For å være ærlig har jeg ingen problemer med å forstå at folk reagerer på dette...

 

ja jeg skjønner det, men det er jo ikke no farlig at det står noe om FFK, Det er jo bare å bla over to-tre sider. Er det så utrolig vanskelig?he?seriøst,  vet du hvor dumt det høres ut. ingen tvinger deg å lese det!

---------------------------

CUPVINNER 06


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 24 feb 07, 18:34
Opprinnelig postet av TothNR1
ja jeg skjønner det, men det er jo ikke no farlig at det står noe om FFK, Det er jo bare å bla over to-tre sider. Er det så utrolig vanskelig?he?seriøst,  vet du hvor dumt det høres ut. ingen tvinger deg å lese det!


Selvsagt er det ingen som tvinger dem til å lese det. Men poenget mitt er at enkelte lesere, kanskje med rette, mener at de ikke vil betale for en avis som gjør den type prioriteringer.

Akkurat som at jeg omtrent har sluttet å kjøpe VG og Dagbladet; avisene er ikke gode nok til at jeg skal gidde betale 10 spenn for dem hver dag.  Jeg kjøper dem heller en gang i mellom og abonnerer heller på en annen avis - som jeg synes har bedre/mer nyansert innhold.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 24 feb 07, 19:31

Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av TothNR1
ja jeg skjønner det, men det er jo ikke no farlig at det står noe om FFK, Det er jo bare å bla over to-tre sider. Er det så utrolig vanskelig?he?seriøst,  vet du hvor dumt det høres ut. ingen tvinger deg å lese det!


Selvsagt er det ingen som tvinger dem til å lese det. Men poenget mitt er at enkelte lesere, kanskje med rette, mener at de ikke vil betale for en avis som gjør den type prioriteringer.

Akkurat som at jeg omtrent har sluttet å kjøpe VG og Dagbladet; avisene er ikke gode nok til at jeg skal gidde betale 10 spenn for dem hver dag.  Jeg kjøper dem heller en gang i mellom og abonnerer heller på en annen avis - som jeg synes har bedre/mer nyansert innhold.

ok, jeg skjønner. Jeg bare sier at hvis man går i en butikk og det er noe man ikke liker der, så må man ikke ta det bort bare fordi man ikke liker det..

---------------------------

CUPVINNER 06


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 25 feb 07, 11:16
Det som også må sies er jo at fredrikstad blad har blitt en ,i sidetall mye større avis,og dermed øker sportstoffet også. Mer enn nok å lese for de fleste synes jeg......og hva annet enn å vente på seriestart kan en gjøre i denna byen???

---------------------------

Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 25 feb 07, 11:29
Det kan jo tenkes at dette er blodfans som er dritt lei kvaliteten på FFK sakene i FB
FB imponerer vel ingen.

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 25 feb 07, 11:34

Aviser er et utrolig demokratisk medium: de skriver om det som selger flest aviser. Den dagen "folk flest" er mer interessrte i å lese om urett i samfunnet og skole og helse osv. og ikke ffk kommer fb til å skrive om urett i samfunnet og skole og helse osv, fordi bedriften står og faller på hvor mange aviser de selger.


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 25 feb 07, 11:48
Ja, og de viktigste sakene kommer jo uansett med. De ikke-viktige nyhetene som fks at dronning Sonja fotograferer med en mobiltelefon offentlig kan de spare seg for. Da er det mye bedre å fylle de sidene med sportsstoff.

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 25 feb 07, 12:08
Hva slags tullete tråd er dette!?! Skal folk her inne dømme andre folks valg når det gjelder hvilken avis de skal abbonere på og av hvilken grunn!?! Se på navnet på tråden du som startet dette og se deg så i speilet....

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340