Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva med denne karen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 01 feb 07, 01:24
Endret: 01 feb 07, 09:21

heehe, bare et forslag !
Tror Charlie Miller har noe å bidra med jeg + at han er gratis. vi trenger etablerte spillere!
link

 

Mod: Vi prøve som kjent å samle alle potensielle spillere i én tråd, og lager ikke nye tråder for alle spillere som er ledig på markedet. Charlie Miller er allerede nevnt i den. Husk også en litt mer beskrivende overskrift, "karen" kan være vel som helst.

---------------------------

Frekkheten lenge levæ!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 01 feb 07, 01:44

Charlie Miller kan fremdeles ha mye ugjort i norsk fotball, hvis han kommer til en klubb hvor han får bidra med det han er best til, istedet for å først og fremst måtte vise vilje til å underordne seg et lag som egentlig ikke finner plass til ham.

Men FFK blir vel neppe neste stopp, med den innkjøpspolitikken man fører. "Når en spiller allerede har et kjent navn er det for sent å kjøpe ham", eller noe i den retning. Har vel sine plusser og minuser det, men uansett tror jeg ikke Miller anses som spesielt interessant. Desverre. Personlig hadde jeg mer enn gjerne ønsket ham velkommen.


ffkfmv

A-lagspiller

Ble medlem: 16 des 04
Innlegg: 327

Lagt til: 01 feb 07, 02:16
Ja, for det er helt klart at FFK trenger etablerte spillere nå.. Så på benken mot Moss, og ble rent skremt av hvilke spillere som satt der.. At Multi og Tamas fortsatt er med er jo helt utrolig... Juniorspillerne er gode, men ser ikke for meg at fler enn Lasse, Agim og Tarik er gode nok per dags dato....

---------------------------

www.performance07.no


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 feb 07, 07:53

Vil heller ha forsvarspillere.

Og heller litt yngre spillere enn han..


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 01 feb 07, 08:04

Greit nok at Miller kommer gratis,men han kommer nok til å forlange en lønning klubben ikke klarer å matche vil jeg tippe!!

Så jeg er ganske så enig med ffkmufc.. Heller en forsvarspiller!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340