Start-supportere...
Nå som både det ene og det andre har roet seg etter Start-FFK vil jeg sette fingeren på en ting. Start sine supportere er de mest klysete jeg noengang har møtt! Frekke småunger som viste fingeren, uoppdragne tenåringer som hadde som mål å skremme folk. Av de 15 bortekampene jeg har vært på de 2 siste sesongene, så har jeg aldri blitt så dårlig motatt! Er det flere som føler det samme???
---------------------------
Enerly # 8 på drakta mi neste år...
Opprinnelig postet av 134912
Nå som både det ene og det andre har roet seg etter Start-FFK vil jeg sette fingeren på en ting. Start sine supportere er de mest klysete jeg noengang har møtt! Frekke småunger som viste fingeren, uoppdragne tenåringer som hadde som mål å skremme folk. Av de 15 bortekampene jeg har vært på de 2 siste sesongene, så har jeg aldri blitt så dårlig motatt! Er det flere som føler det samme???
Snakka kun med 1 Start-supporter på puben, og han var grei nok han.
Fredd
Opprinnelig postet av Husgutt
har møtt en del på nett, og hovne har de ihvertfall vært... og det er mye derfor jeg ville at enga skulle vinne. klanen er rett og slett mye kulere og greiere enn sørlendingene...
Helt enig! Konge at Enga vant. Dette pga supporterene.
Fredd
Av alle de jeg møtte på lørdag var det kun EN idiot som prøvde å ta skjerfet mitt...! Men stakkaren hadde jo bola så mye så han visste vel ikke hva som var opp å ned på det engang
(Var vel en til som var litt hissig før kampen, men det la jeg vel litt opp til sjøl)Ellers var ALLE utrolig hyggelige! De snakka varmt om FFK å var glade for at vi beholdt plassen å liknende.. Selvfølgelig var det mye sympati med Enerly oppi det hele, men fikk inntrykk av at sørlendinger er generelt veldig hyggelige. Aldri vært så mange som skulle ta meg i handa å gratulere (å kondolere) Noen gang!
Sørlendinger går til de grader både moldensere, fugler, bergensere å nordlendinger en HØY gang! For ikke å nevne klansskallene!
Gleder meg alt til turen til det glade sørland neste år

jeg synes da Start-supporterne er like hyggelige som de fleste andre er!
Noe dritt finner du uansett hvor du kommer, mulig du bare har vært litt uheldig denne gangen vet du!
Plankehaugen avd kr.sand!!!
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
Personlig synes jeg start-fansen virker helt ok. De jeg mener er mest provoserende er definitivt Ham-kam og Molde-supportere... kanskje også lsk`ere men også det kan være tilfeldigheter... I år har jeg møtt serdeles hyggelige enga og lyn-supportere. Synes også generelt at bartefolket er en trivelig gjeng.
fredrikstadpatriot

Ble medlem: 25 okt 03
Lagt til: 03 nov 05, 23:55
Endret: 03 nov 05, 23:56
EDIT: Nå skal det legges til at jeg aldri har hatt sælig sansen for vif...
Dagfinn Enerly i mine tanker!! Riktig god bedring Dagfinn!!!
Erik Andersen fra Fredrikstad,men bosatt i Moss..
Vil alltid være FFKsupporter!!
Gud gjør underverker,guden er Enerly!
Fredd
Fredrikstad i TL:D:D
- vi er kommet for å bli!
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
VARME tanker til Dagfinn og familien.. Ingen fortjener noe slikt =(
... og en varm tanke til Øyvind, stakkars gutten
eller var det omvendt?
FFK, stjernen og liverpool for altid:)
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
29/06/2025 16:18 | 523df36a