Husk meg
Brukernavn
Passord

Ikke med fremtidsplanene

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 aug 05, 22:06
Roger Helland, Pål Andre Czwartek, Hans Erik Ramberg har alle kontrakter som går ut i år, men noen forlengelse av 
kontraktene har ikke Arve begynt på ennå, det betyr vel at deres tid i Fredrikstad er over, eller hva tror dere

puuH

Bedriftsspiller

Ble medlem: 20 jul 05
Innlegg: 7

Lagt til: 15 aug 05, 22:28
Er enig, men tror nok at de forlenger med Hans Erik, men Helland begynner jo å dra litt på åra, så han er kanskje ferdig. Og Czwartek har jo knapt spilt i år..

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 15 aug 05, 22:42
Det siste jeg hørte var at Hans Erik Ramberg har kontrakt ut 2006?

Helland har jo allerede mer eller mindre sagt at han reiser tilbake til Bergen pga familien etter sesongen.

Czwartek tipper jeg får tilbud om en 1 årskontrakt. Synes hvert fall det hadde vært greit selv.

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 aug 05, 22:50
Med stor sansynelighet vil FFK hente enn forsvarspiller som kan spille høyreback i vinter. Med Blixt og Bjørkøy her fra før tror jeg ikke FFK forlenger med Chwartek.....

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 aug 05, 01:23
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Med stor sansynelighet vil FFK hente enn forsvarspiller som kan spille høyreback i vinter. Med Blixt og Bjørkøy her fra før tror jeg ikke FFK forlenger med Chwartek.....


Pål tror jeg dem beholder. Han krever ikke stort for å bli, selv om det skulle bli lite spilletid.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340