Husk meg
Brukernavn
Passord

Hvor har det blitt av FFK...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 18 mai 05, 09:52
:confused:Kampen mot VIF var elendig, Håper ikke kampene mot VIF og RBK blir en vane. Å legge seg så langt tilbake på banen og lage en målsjanse slik de gjorde mot VIF, det er helt usmakelig. Vi spiller jo ikke fotball lenger.
Leste på baksiden av Fredrikstad blad i dag om at en supporter savnet trykk på stadion, og at det kun var stemning når FFK scorer. Syntes ikke det er så rart, det skjer jo ikke noe på banen. Hadde vært bedre om Fredrikstad hadde havnet på 12 plass og spilt morsom fotball med tap som 3-4 2-3 etc.. enn at laget havner blandt topp 5 og spiller ræva fotball. Husker vårsesongen i fjor, da spilte Fredrikstad til tider knallfotball og stemningen på tribunen var fantastisk. Klart jeg er fornøyd med at de har et bra forsvar, men fotball har blitt underholdning, og underholdning er mål. Takke meg til noen tap hvor FFK spiller glittrende fotball og scorer og slipper inn bøtter av mål. FFK er tross alt blitt populære rundt om i Norges land fordi de er kjent for teknisk lækker fotball.... ikke den søpla vi leverer nå om dagen...

egkrist

Knøttespiller
Ble medlem: 01 mar 04
Innlegg: 64

Lagt til: 18 mai 05, 10:07
Det kan se ut som enkelte savner de gode årene da FFK var i 2.divisjon. "Festfotball" mot Selbak og Østsiden, det var tider det.
Jeg for min del foretrekkå se at FFK tar poeng mot store lag som Lyn, Viking, RBK og VIF. For meg er det underholdning nok.

Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 18 mai 05, 10:12
For min del, ser jeg helst at FFK skaper mer enn EN målsjanse og at vi ikke lenger blir kalt for "flakselag" av alle landets medier.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 18 mai 05, 10:17
Nå var det jo et år i fjor også da, Fredrikstad spilte for eksempel 3-3 hjemme mot Sogndal, hvor det til tider var festfotball, uavgjort mot Odd hjemme i fjor tapet borte mot Lillestrøm. Trenger ikke å gå tilbake å finne kamper mot østsiden eller selbak. holder med å gå tilbake til i fjor. I år har Fredrikstad spilt to bra kamper, 2. omgang borte mot LYn var meget bra, og hjemmetapet mot Brann hvor Fredrikstad scoret "5 mål" bortsett fra 3 gedigne tabber mot Brabb var dette en meget bra kamp. Men å legge seg så langt tilbake som de gjorde mot RBK og VIF er helt håpløst, det har jo ikke noe med fotball å gjøre. Det var jo ren og skjær flaks at vi fikk poeng.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 18 mai 05, 10:18
Til Marensius: Snakk for deg selv. Du sier at"Vi spiller ikke fotball lenger" og at "fotball er blitt underholdning, og underholdning er mål" som om dette er oppleste og vedtatte regler. Min personlige mening er at et lag som spiller taktisk fornuftig på bortebane kan være vel så underholdende å se på. Spesielt hvis det er laget jeg følger! Dette fordrer riktignok at jeg forstår spillet. Jeg synes det er mer underholdende å se en spiller som slår en pasning i bakrom på en touch enn at denne samme spilleren tar tre-fire overstegsfinter og et hæl spark bakover på banen. Men det fordrer nok også at man forstår spillet.

For noen få år tilbake var tippeligaen noe som fantes på TV. Nå er vi der, og ikke bare er vi der, vi er på femte plass. Hvis man ikke synes det er bedre underholdning enn å slå Grindvoll 10-0 borte, da tror jeg det er fordi man ikke forstår spillet.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 18 mai 05, 10:18
seier mot odd, trykkleif i teksten over.

Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 18 mai 05, 10:25
Skal FFK regne med fulle tribuner og ønske om å bli vist på TV bør laget prestere bedre enn mot VIF, poenget mitt er at det folk flest vil heller gå ut fra stadion og snakke om alle målene. enn at vi skal hver eneste gang gå ut og si. "jaja i dag hadde vi flaks, vi ble overkjørt i 2x45 minutter, men vi fikk et poeng da" må være mye artigere å gå ut og si, dæven i dag var det en grisebra match, synd vi ikke fikk putta på et til mot slutten, 3-4 er kanskje ikke helt fortjent"
Ikke at vi skal tape alle matchene, men det er bedre å tape innimellom så lenge vi berger plassen. Husker jeg satt og leste på forumet her etter hamkam kampen i fjor. Hvor vi klaget alle sammen hvor elendig kamma spilte, og det var ræva fotball. Ingen spilte fotball som FFK osv... HVor er den holdningen i år, hvor vi plutselig har blitt ett rævafotballag...

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 18 mai 05, 10:38
Flaks er noe man har en gang. Flaks gjentar seg ikke i hver kamp. Jeg tror at de som hevder at FFK tar de poengene de gjør mot RBK, Hamkam og VIF ikke forstår spillet.
Jeg synes at når laget jeg følger, til tross for mange skader i sesongoppkjøringen, på tross av mange skader fortsatt, på tross av at mange spillere er uerfarne i tippeligaen og på tross av at de er spådd å rykke ned, ligger på femte plass så langt finner jeg det som glimrende underholdning. FFK er en av flere Davider i Tippeligaen. Og skal David slå Goliat må han ha en sluere plan.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 18 mai 05, 10:58
kanogvetalt: Skjønner hva du mener, men Drillo har uttalt at vi hadde flaks både mot RBK, Hamkam og mot VIF. ser du på kampene så stemmer dette. Jeg tar i litt ekstra når jeg uttaler meg for å skape en depatt, men FFK har ikke skapt mye til angrepspill så langt. Tror heller ikke det har vært tanken så langt i sesongen. Var for eksempel og så på FFK mot Odd før sesong start, hvor McDonald spilte en glimrende kamp offensivt og en grei kamp defensivt. Denne spilleren er ikke engang funnet god nok for å komme på benken. Poenget mitt er at det må skje noe fremover på banen snart, og det kommer det kanskje også til å gjøre, nå som Brian endelig er skadefri. Uansett hva du sier FFK hadde griseflaks både mot VIF, RBK og Hamkam.... og vi vinner ikke mange kampene med det spillet i fortsettelsen.
PS! FFK hadde uflaks mot Lyn ;)

Carlsberg

A-lagspiller
Ble medlem: 14 mai 04
Innlegg: 366

Lagt til: 18 mai 05, 12:15
Jeg her vært, og er fortsatt kritisk til den innsatsen en del av spillerne har vist i år, men kampen mot VIF er det ingen ting å utsette på. Gutta kjempet tappert hele kampen, og hevet seg flere hakk fra Gressvik kampen. Det er heller ikke riktig at vi ikke skapte noe. Vi hadde flere skudd fra distanse som ble blokkert eller traff egnespillere i feltet. Skudd mot en dekket keeper er alltid farlig. West skulle hatt en straffe, og på en god dag, så treffer Simen på det halv-volleyforsøket han hadde i andre omg.

VIF er et bedre lag enn FFK, og når vi reiser derfra med 0-0 og 1 poeng, så har gutta gjort en god jobb. Ingen lag kommer til å dominere mot VIF på Ullevål, de aller fleste kommer sikkert til å få juling.

---------------------------

La oss selge hele laget!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 mai 05, 12:48
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Flaks er noe man har en gang. Flaks gjentar seg ikke i hver kamp. Jeg tror at de som hevder at FFK tar de poengene de gjør mot RBK, Hamkam og VIF ikke forstår spillet.
Jeg synes at når laget jeg følger, til tross for mange skader i sesongoppkjøringen, på tross av mange skader fortsatt, på tross av at mange spillere er uerfarne i tippeligaen og på tross av at de er spådd å rykke ned, ligger på femte plass så langt finner jeg det som glimrende underholdning. FFK er en av flere Davider i Tippeligaen. Og skal David slå Goliat må han ha en sluere plan.


Du kan få sagt det,kanogvetalt!!
Dette er jeg helt enig i.
Se på de lagene vi har møtt inntil nå, det er de fleste av de lagene som man i år regnet med skulle ligge på øvre halvdel. Og så har vi kapret 10 poeng på syv kamper og kun tapt en kamp (et arbeidsuheld).

Jeg tror ingen annen trener enn Drillo i hele verden hadde klart å kapre flere poeng enn de 10 vi har, når man tar med i betraktning vår skadesituasjon inntil nå.

Tenk når Piiroja og West er tilbake 100 % friske.
Og til sommeren har klubben liggende noen millioner i en spiller-investorpool, som kan brukes til nødvendige forsterkninger, og de vil helt sikkert bli brukt.

Vi har mye å gå på folkens. Nå må vi glede oss over alle de poengene vi har tatt, og så får vi glede oss til resten av sesongen og til at også den spillemessige underholdningen sikkert vil bli bedre og bedre etterhvert.
Jeg tipper vi har veldig mye å glede os til.

---------------------------

FFK på toppen i 2005


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 18 mai 05, 13:38
Endret: 18 mai 05, 13:41
Opprinnelig postet av Carlsberg
Jeg her vært, og er fortsatt kritisk til den innsatsen en del av spillerne har vist i år, ....


Helt enig!

Før vi begynner å diskutere spillestil, så må innsatsen opp. Jeg har også etterlyst en del mer innsats, spesielt på midten, men tror/håper det vil komme seg etterhvert. Argumentet mitt for det er at på bakgrunn av for-sesongen for de som har spilt sentralt på midten, er det umulig å forvente at de er i toppform til første halvdel av mai.

Til Marensius:
Hvis alt var så bedre i fjor, så vil jeg gjerne utfordre deg til å redegjøre for hva som var den store forskjellen på den spillestilen FFK hadde i høst og den spillestilen de ønsker å ha nå? Du har tydeligvis sterke tanker rundt det og jeg er intressert i å høre...

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 18 mai 05, 14:18
Endret: 18 mai 05, 14:23
A.Scheie: Mye ligger nok i innsatsen som det snakkes om her, men hovedsakelig er det spillestilen det legges opp til mot Vålrenga og Rosenborg, hvor vi legger oss alt for langt tilbake på banen. Som nevnt har vi jo hatt utrolig flaks at vi har tatt med oss 4 poeng fra de kampene. Mot Rosenborg på lerkendal i fjor spilte Fredrikstad sitt eget spill. De misset også på en straffe som kunne forandret kampbildet betraktelig. De kjørte raske overganger fikk til en del fint spill langs bakken, men det var den nevnte midtbanen i mye bedre form. En Risholt som kunne slå en følsom pasning etc... Til nå har Risholdt ikke hatt så følsom fot. Pasningene har gått over stokk og stein.

I år har overgangsspillet vært fraværende. Og alt spill mot etablert forsvar har stort sett vært å lempe ballen opp i rom uten spillere. I fjor forsøkte Fredrikstad å spille seg gjennom midtbanen med innlegg etc.. noe som ved flere anledningerer lyktes godt med. I år, bortsett fra noe i Brannkampen og hele andre omgangen mot Lyn har det vært fraværende. Derfor er jeg veldig kritisk til det de har prestert. I stedet for å gjennomføre drillostilen, med raske overganger blir de stående igjen i eget forsvar. det er ikke noe bevelgelse fremover på banen. Det går rett og slett for sakte i lengderetningen. I tillegg har det florert med feilpasninger i år, alt fra 2 meters pasninger til lange pasninger på 30 meter. Det har heller ikke vært så mye tegn til den offerviljen som spesielt var der på høsten i fjor hvor alle ofret seg 200%.

Men når angrepsspillet begynner å sitte kan det bli morro, men som sagt det de har prestert mot VIF,RBK og hamkam i år har vært helt skremmende, laget har lagt seg alt for langt tilbake på banen. RBK og VIF er gode lag, men de har ikke vært i form, de fleste andre lagene i tippeligaen har spilt jevnt mot disse lagene, så det er ikke noe grunn til at FFK også skulle hatt mulighet til å prestere langt bedre mot VIF og RBK. Derfor er jeg veldig skeptisk hvis laget skal legge seg på egen 16 meter mot alle lag som i utgangspunktet er bedre på papiret.

Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 18 mai 05, 14:27
Opprinnelig postet av Marensius
A.Scheie: Mye ligger nok i innsatsen som det snakkes om her, men hovedsakelig er det spillestilen det legges opp til mot Vålrenga og Rosenborg, hvor vi legger oss alt for langt tilbake på banen. Som nevnt har vi jo hatt utrolig flaks at vi har tatt med oss 4 poeng fra de kampene. Mot Rosenborg på lerkendal i fjor spilte Fredrikstad sitt eget spill. De misset også på en straffe som kunne forandret kampbildet betraktelig. De kjørte raske overganger fikk til en del fint spill langs bakken, men det var den nevnte midtbanen i mye bedre form. En Risholt som kunne slå en følsom pasning etc... Til nå har Risholdt ikke hatt så følsom fot. Pasningene har gått over stokk og stein.

I år har overgangsspillet vært fraværende. Og alt spill mot etablert forsvar har stort sett vært å lempe ballen opp i rom uten spillere. I fjor forsøkte Fredrikstad å spille seg gjennom midtbanen med innlegg etc.. noe som ved flere anledningerer lyktes godt med. I år, bortsett fra noe i Brannkampen og hele andre omgangen mot Lyn har det vært fraværende. Derfor er jeg veldig kritisk til det de har prestert. I stedet for å gjennomføre drillostilen, med raske overganger blir de stående igjen i eget forsvar. det er ikke noe bevelgelse fremover på banen. Det går rett og slett for sakte i lengderetningen. I tillegg har det florert med feilpasninger i år, alt fra 2 meters pasninger til lange pasninger på 30 meter. Det har heller ikke vært så mye tegn til den offerviljen som spesielt var der på høsten i fjor hvor alle ofret seg 200%.

Men når angrepsspillet begynner å sitte kan det bli morro, men som sagt det de har prestert mot VIF,RBK og hamkam i år har vært helt skremmende, laget har lagt seg alt for langt tilbake på banen. RBK og VIF er gode lag, men de har ikke vært i form, de fleste andre lagene i tippeligaen har spilt jevnt mot disse lagene, så det er ikke noe grunn til at FFK også skulle hatt mulighet til å prestere langt bedre mot VIF og RBK. Derfor er jeg veldig skeptisk hvis laget skal legge seg på egen 16 meter mot alle lag som i utgangspunktet er bedre på papiret.


Siden alt har vært så skremmende dårlig, Marensius, så er det jo helt utrolig at vi har fått med oss 10 poeng etter 7 serierunder. Det er 1 poeng mer enn vi hadde etter 15 serierunder ifjor.

:D:D:D:D

---------------------------

FFK på toppen i 2005


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5543

Lagt til: 18 mai 05, 15:02
Det er tydelig at noen av dere mener at FFK, med feilslått taktikk og generell dårlig innsats, likevel ligger på femteplass. Jeg skal forsøke å oppsummere noe av kritikken på dette forumet denne sesongen. Tar høyde for at sitatene ikke blir helt presise.
Trenerene: ansvarlig for mye av skadene. Feil taktikk. Feil laguttak(blant annet ved å ikke benytte McDonald)
Sørlie: Håpløse utspark over sidelinjen. Passiv på flere naklengsmål.
Forsvaret: uten fart. Backene har dårlig plasseringsevne.
Midtbanen: for lite fart på kantene. for upresise. Dårlig innsats. for veike.
Ringberg: Dårlig med ball. Dårlig uten ball. Dårlig spenst. For liten fart. Taper for mange dueller.

Jeg sier det igjen, femteplass i tippeligaen med denne gjengen er jo helt utrolig.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Marensius

Juniorspiller

Ble medlem: 20 okt 04
Innlegg: 111

Lagt til: 18 mai 05, 15:13
Endret: 18 mai 05, 15:15
Nok engang, laget ender ikke på denne plassen med det spillet de presterer. De kan ikke ha like flaks gjennom hele sesongen. Okey vi hadde uflaks mot Lyn og Odd, men vi har hatt griseflaks mot RBK og Hamkam og bra med tur mot Vålrenga. I normale fall får ikke ett lag som blir rundspilt i store deler av kampen med seg poeng.
Jeg er også imponert av poengsankingen, men ikke av spillet. For meg så er nettopp spillet en del av gleden med fotball. Artisteri, veggspill, raske angrep teknisk god fotball, ikke 88 minutter med forsvarspill.

n0rm

Knøttespiller
Ble medlem: 27 aug 03
Innlegg: 26

Lagt til: 18 mai 05, 15:25
Ikke mange lag i tippeligaen som får til klikk klakk spill på humpete norske vår-baner.

Mot VIF kampen syntes jeg faktisk FFK gjorde god figur med mye fint spill av Ramberg og Brenne. Tapte mye når førstnevnte forsvant. Pluss en dommer som ikke hadde forstått fordelsparagrafen og ødela kampen med utrolig mange avblåsninger.. som medførte mange lange baller og mye kriging foran 16 meter.

A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 18 mai 05, 15:33
Opprinnelig postet av Marensius
:confused:Kampen mot VIF var elendig, Håper ikke kampene mot VIF og RBK blir en vane. Å legge seg så langt tilbake på banen og lage en målsjanse slik de gjorde mot VIF, det er helt usmakelig. Vi spiller jo ikke fotball lenger.

....

FFK er tross alt blitt populære rundt om i Norges land fordi de er kjent for teknisk lækker fotball.... ikke den søpla vi leverer nå om dagen...


Til Marensius:
Du svarer jo ikke på det jeg spør om en gang! Siden du i flere av dine innlegg, deriblant det jeg har nevnt over, refererer til elendig fotballspill og at alt var så mye bedre i fjor spurte jeg følgende:

Opprinnelig postet av A.Scheie
Hvis alt var så bedre i fjor, så vil jeg gjerne utfordre deg til å redegjøre for hva som var den store forskjellen på den spillestilen FFK hadde i høst og den spillestilen de ønsker å ha nå? Du har tydeligvis sterke tanker rundt det og jeg er intressert i å høre..


Jeg vurderte å understreke spillestil og skjønner nå at jeg burde gjort det. Enten det eller så skjønner du ikke hva spillestil er for noe.

Opprinnelig postet av Marensius
Mye ligger nok i innsatsen som det snakkes om her, men hovedsakelig er det spillestilen det legges opp til mot Vålrenga og Rosenborg, hvor vi legger oss alt for langt tilbake på banen.

Her er det to muligheter:
A) At vi, som du sier, legger oss bevisst så langt tilbake. Et lag som ligger lavt, vil ihvertfall få overgangsmuligheter fra tid til annen. Hvorfor hvorfor har da gjennombruddshissighet og evnen til å ta disse overgangene, begge deler sentralt i Drillos filosofi, vært omtrent ikke-eksisterende til nå? Når spillerene ikke gjennomfører det Drillo ønsker tolker jeg det slik at de ikke orker. Alternativet, at enkelte saboterer, vil jeg ikke engang vurdere. Dersom de per dags dato ikke har ork til å løpe fram, så må det være bedre å stå igjen bak og håpe på det du kaller flaks. Alternativt kan de stå igjen foran og ja... Er tross alt lettere å forsvare seg enn å score 12 mål.

B) Det kan faktisk være mulig at Rosenborg og Vålerenga er bedre lag enn oss. Jeg vil vel tro at de også spiller gode kamper fra tid til annen. Du skjønner, selv om man ønsker å stå høyt så kan det faktisk hende at motstanderen gjør en bedre kamp, og dermed presser oss tilbake. Det kan også relateres til innsats fremfor spillestil.

Du snakker om at ting vavr bedre ifjor:
Opprinnelig postet av Marensius
En Risholt som kunne slå en følsom pasning etc... Til nå har Risholdt ikke hatt så følsom fot. Pasningene har gått over stokk og stein.
Hva har dette med spillestil å gjøre?:confused:

Opprinnelig postet av Marensius
I år har overgangsspillet vært fraværende. Og alt spill mot etablert forsvar har stort sett vært å lempe ballen opp i rom uten spillere. I fjor forsøkte Fredrikstad å spille seg gjennom midtbanen med innlegg etc..


Merkelig når Knut Torbjørn Eggen ved to anledninger (den ene i form av en forelesning) har sagt det motsatte. For det første så endret de spillestilen før høstsesongen, og for det andre så spilte de heller ikke i fjor høst gjennom midtbanen når motstanderen var organisert defensivt. Det gikk mer i langballer mot West, Ringberg eller en evt umarkert Enerly. At Risholt til tider stakk helt ned i midtforsvaret for å slå disse pasningene betyr ikke at vi spilte via midtbanen.

Opprinnelig postet av Marensius
I stedet for å gjennomføre drillostilen, med raske overganger blir de stående igjen i eget forsvar. det er ikke noe bevelgelse fremover på banen.

Her skriver du jo selv at de ikke gjennomfører Drillostilen, hvordan kan du ta kritisere den spillestilen det blir lagt opp til? Trodde det var treneren som la opp spillestilen jeg?


Jeg spurte om å få svar på hva du mener er forskjell i spillestil fra ifjor? Det jeg får til svar er helt korrekte observasjoner på hva som har skjedd til nå i år, du etterlyser jo også innsats, men det du skriver har lite med spillestil å gjøre.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


A.Scheie

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 apr 04
Innlegg: 857

Lagt til: 18 mai 05, 15:42
Endret: 18 mai 05, 15:44
Når det er sagt, hvis noen har misforstått meg:

Jeg er helt enig med deg, kanogvetalt. Det jeg mener med at midtbanen ikke har vært god nok, er i forhold til "det underholdende spillet" en del etterlyser. Ut ifra hvilke spillere som har vært skadet før sesongen så er jeg faktisk veldig godt fornøyd. Ut ifra de forutsetningen som er så er jeg veldig fornøyd med valgt av taktikk osv. Jeg blir bare så provosert over at enkelte mener at Drillos tanker er kjedelige og at alt var så mye bedre ifjor. Det er jo faktisk fler likehter enn ulikheter med Eggens og Drillos filosofi.

Altså, jeg mener at i forhold til et sprudlende angrepsspill så er det på midtbane "skoen trykker". Med en midtbane i form så vil også underholdningen i form av spill også komme. Og det tror jeg den gjør. Og jeg ser også tegn til at noen av de spillerne jeg snakker om er på tur oppover.

---------------------------

"Det hjælp itj å vær like rask som en sprinter når du aldri start"



Knut Torbjørn Eggen om tidligere Mosse- og Vikingspiller Jerry Månsson...


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 18 mai 05, 15:43
Tror det har blitt fokusert veldig mye på forsvaret i årets oppkjøring, for å ikke spille så dårlig bakover som i fjor vår... Virker som de har "glemt" angrepet. Når West kommer tilbake for fullt, kjører vi nok mer 4-4-2, enn 4-5-1, for det blir alt for defensivt!

Eggen har jo peiling på underholdene angrepsspill, har Drillo prioritert for mye forsvarspill?

---------------------------

We play with 2 stoppers and 3 spisses...

Nils Arne Eggen



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 3 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340