Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: Brann - FFK (1. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 30 mar 08, 22:31
greit fornøyd. kunne like godt endt 4-2 andre veien... men men..
spiller vi slik mot Molde neste helg, tar vi 3 poeng

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 mar 08, 22:33
Fortsetter vi like respektløst på bortebane, men skjerper oss defensivt, så blir det flere 3-poengere borte.

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 mar 08, 22:39
Ja la oss skylde på dommeren!!! vi slipper inn 4!!! mål noe som tilsier slakt i fotball.Wallace er katastrofe bakover,Ophaug holder heller ikke Swartek nivå og det sier litt.Kvisvik,Kouadio og Fofana på benken!!! Hva skjer??? er dette laget bedre enn laget i fjor??? Hvem har hentet våre nye backer??? Dere kan skylde på ditt og datt men vi taper 4-2 og slipper altså inn 4!!! mål og det er Katastrofe

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 mar 08, 22:41

Fortsatt sur over at Morgan ble dømt, paco? Så mange negative innlegg fra deg for tida.

---------------------------

Jeg vil ha Wallace på plass i FIFA08!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 mar 08, 22:43
Opprinnelig postet av DrDRE

Fortsatt sur over at Morgan ble dømt, paco? Så mange negative innlegg fra deg for tida.

Ta for helvete og hold morgan utenfor dette please.hva har han med dette og gjøre??? skal du spille på følelser så ta dette opp med meg privat ok

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 mar 08, 22:42
Paco Dette hndler klart ikke bare om dommeren. Men det er ingen tvil om at FFK gjorde en helt godkjent kamp mot Brann. Ja jeg er enig at 4 bakover er for mye, men med Tariks og Rambergs store muligheter kunne fort ha svinga den andre veien. Små marginer i denne kampen (les Helstad)

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 mar 08, 22:44
Opprinnelig postet av hasse33
Paco Dette hndler klart ikke bare om dommeren. Men det er ingen tvil om at FFK gjorde en helt godkjent kamp mot Brann. Ja jeg er enig at 4 bakover er for mye, men med Tariks og Rambergs store muligheter kunne fort ha svinga den andre veien. Små marginer i denne kampen (les Helstad)
der er vi enige,men er skeptisk til våre nye forsvarere men som sagt så kan alt bedre seg

thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 30 mar 08, 22:43

I denne kampen synes jeg Wallace virker ille ute å kjøre. Mannen har jo ikke evnen til å plassere seg. Han er vel innblanda i hvertfall i 3 av baklengsmålene. De offensive kvalitetene han skulle ha har ikke jeg sett så mye til, har dere? I denne kampen får han maks en svak toer av meg på terningen. Kan ikke skylde på dommeren heller, riktig nok skulle det vært blåst før Brann sitt 2. mål. Men vi får si som Eggen, den jevner seg ut i løpet av en hel sesong.

 

Faen sitter her med en litt vond smak i munnen, synes vi hadde utur......

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mar 08, 22:44
Endret: 30 mar 08, 22:45

Opprinnelig postet av paco
Ja la oss skylde på dommeren!!! vi slipper inn 4!!! mål noe som tilsier slakt i fotball.Wallace er katastrofe bakover,Ophaug holder heller ikke Swartek nivå og det sier litt.Kvisvik,Kouadio og Fofana på benken!!! Hva skjer??? er dette laget bedre enn laget i fjor??? Hvem har hentet våre nye backer??? Dere kan skylde på ditt og datt men vi taper 4-2 og slipper altså inn 4!!! mål og det er Katastrofe

 

Kun signeringene som Morgan har vært med som holder mål eller?? Hva syns du om Barsom idag, han var rævva ikke sant...?

Ramberg var også bra på kant, et godt valg av Grønis. Ophaug og Wallaca sleit, men er ikke bekymra for døm enda.

Er du ikke enig i at målet til Azar skulle vært annulert?


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 30 mar 08, 22:48
Hva er vitsen med å dra inn Morgan i denne debatten ??? Det blir vel dumt !!

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 30 mar 08, 22:48
Opprinnelig postet av ffkmufc

Opprinnelig postet av paco
Ja la oss skylde på dommeren!!! vi slipper inn 4!!! mål noe som tilsier slakt i fotball.Wallace er katastrofe bakover,Ophaug holder heller ikke Swartek nivå og det sier litt.Kvisvik,Kouadio og Fofana på benken!!! Hva skjer??? er dette laget bedre enn laget i fjor??? Hvem har hentet våre nye backer??? Dere kan skylde på ditt og datt men vi taper 4-2 og slipper altså inn 4!!! mål og det er Katastrofe

 

Kun signeringene som Morgan har vært med som holder mål eller?? Hva syns du om Barsom idag, han var rævva ikke sant...?

Ramberg var også bra på kant, et godt valg av Grønis. Ophaug og Wallaca sleit, men er ikke bekymra for døm enda.

Er du ikke enig i at målet til Azar skulle vært annulert?

Barsom er meget god,Ramberg overrasker selv om jeg mener at Kvisvik/Kouadio burde startet.Nei jeg synes duellen var grei og Piroja bommet med et par meter til en frisk og opplagt Karadas

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mar 08, 22:54
Bomma med et par meter?? Han blei jo dytta vekk hele tia jo.. Karadas dytta bort Rajo værtfall 10 sek før frisparket ble slått og fortsatte helt til Rajo lå der.. Soleklart frispark

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 30 mar 08, 23:00
Dommeren må jo se at Karadas dytter Piiroja rundt, feigt å ikke blåse. Kan vel nesten virke som det må letes etter venstreback. Han slet litt ja.. Gutta kan gå med hevet hode etter denne kampen, kun marginer som gjorde at det ikke ble poeng.

---------------------------

Faen.... Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 30 mar 08, 23:03
Ja smart å lete etter ny back etter 1 kamp. Da spiller han på seg selvtillit.. Nei trur vi får satse på døm vi har nå.. Wallace har stort potensial

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 30 mar 08, 22:56

Opprinnelig postet av paco
Ja la oss skylde på dommeren!!! vi slipper inn 4!!! mål noe som tilsier slakt i fotball.Wallace er katastrofe bakover,Ophaug holder heller ikke Swartek nivå og det sier litt.Kvisvik,Kouadio og Fofana på benken!!! Hva skjer??? er dette laget bedre enn laget i fjor??? Hvem har hentet våre nye backer??? Dere kan skylde på ditt og datt men vi taper 4-2 og slipper altså inn 4!!! mål og det er Katastrofe

Dagens kamp MÅ være noe av det beste jeg har sett av ffk.. skjønner ikke hva du klager på!

 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 7 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340