Husk meg
Brukernavn
Passord

Omvisning på Nye Fredrikstad Stadio i morgen (9.7.06)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 08 jun 06, 21:10
Endret: 08 jun 06, 21:11
Er det slik jeg har fått med meg, at vi kan besøke den Nye Fredrikstad stadion i morgen for en omvisning?

Oppmøte: NNC`s arbeidsbrakker
Tid: 17:00

Leste det et eller annet sted i går, men husker ikke hvor.
Hadde vært fint om noen kunne bekreftet det, samt kommet med den berømte linken jeg ikke finner igjen.

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


ffkerkonge

A-lagspiller
Ble medlem: 24 apr 03
Innlegg: 467

Lagt til: 08 jun 06, 21:37
Ja plankehaugens medlemmer er invitert til møte med omvisning på nye Fredrikstad stadion kl 17.00 i morgen 

Plankehaugen

---------------------------

Er det noen som klarer det er det du D


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 08 jun 06, 21:49
Der var linken ja...
Bare plankehaugens medlemmer??

---------------------------

Eggen: Du trenger faktisk ikke lenger å trene Rosenborg, for å lede toppklubben i Norge. En av de neste kan faktisk bli FFK.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 08 jun 06, 21:53
Håper noen tar turen med åpne kameralinser og ører og gir oss fyldig rapport i både skriftlig og billedlig form.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 10 jun 06, 12:26
Artig at admin har lagt ut såpass mange bilder av nye stadion! Dette blir sikkert et skikkelig blondinespørsmål, men jeg spør allikevel. Skal banen være hevet over bakken? Mulig at spørsmålet er helt høl i huet!  

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Propellen

A-lagspiller

Ble medlem: 26 jan 05
Innlegg: 277

Lagt til: 10 jun 06, 12:50
Ja, den er hevet 1 etg opp. Det blir et parkeringshus og REMA 1000 butikk under. Forøvrig en veldig bra omvisning i går.... Det var mange av oss som gikk inn på stadion med frysninger på hele kroppen. Her får vi en skikkelig storstue!!!!

---------------------------

Bora innrømmer at gleden ved å spille fotball ikke var til stede under Drillos ledelse.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 06, 13:09

Fine bilder, det fortjener dere skryt for


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 10 jun 06, 14:30
AAAHHH! Jeg har sett på bildene flere ganger nå, og det kribler i magen! Fy f*** så bra det blir med ny stadion! Der spilles gullkampen i TL og finalen i RL til neste år!

---------------------------

Kan ikke nye FFK-stadion bli ferdig NÅ?!?!?!?! =)

Fortsatt god bedring Dagfinn!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 jun 06, 17:28
Endret: 10 jun 06, 17:28
Opprinnelig postet av Propellen
Ja, den er hevet 1 etg opp. Det blir et parkeringshus og REMA 1000 butikk under. Forøvrig en veldig bra omvisning i går.... Det var mange av oss som gikk inn på stadion med frysninger på hele kroppen. Her får vi en skikkelig storstue!!!!


Banen kommer 5 meter over vanlig bakkenivå.
Parkeringshuset under banen blir derfor i to etasjer, mens feks. Rema 1000 og andre butikker bruker hele høyden til en etasje.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 10 jun 06, 17:33
Vil ikke parkeringsplass under banen by på noen problemer? Jeg tenker da på Stade Louis II i Monaco, som har en elendig matte, siden matta er lagt omentrent rett over betongen.

---------------------------

På tribunen bestemmer vi!!


Snæbbussaristokrat 1

Landslagsspiller

Ble medlem: 15 feb 04
Innlegg: 2571

Lagt til: 10 jun 06, 17:57
Opprinnelig postet av bønna
Vil ikke parkeringsplass under banen by på noen problemer? Jeg tenker da på Stade Louis II i Monaco, som har en elendig matte, siden matta er lagt omentrent rett over betongen.


Gressmatta kommer ca. 40 cm over betongen, bønna.
I de 40 cm blir det både en spesiell sand, varmekabler og et tynt lag jord. 
Gresset skal kjøpes fra England, nærmere bestemt fra Manchester. Dersom det er mildt i Mars neste år blir matta kjøpt uten jord, og rullet på underlaget. Dersom det er kulderader må matta kjøpes med et ca. 5 cm jordlag på. Denne løsningen blir vesentlig dyrere og det trengs da 27 trailere or å frakte alt gresset fra England.

La oss håpe at vinteren til neste år ikke blir som i år. Uansett må man regne med at vi neste år må spille de to første rundene på bortebane.

---------------------------

FFK på toppen i 2006


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5424

Lagt til: 10 jun 06, 18:28
Opprinnelig postet av Snæbbussaristokrat 1
Opprinnelig postet av bønna
Vil ikke parkeringsplass under banen by på noen problemer? Jeg tenker da på Stade Louis II i Monaco, som har en elendig matte, siden matta er lagt omentrent rett over betongen.


Gressmatta kommer ca. 40 cm over betongen, bønna.
I de 40 cm blir det både en spesiell sand, varmekabler og et tynt lag jord. 


...og vanningsanlegg.  :-)

Vanningsannlegget i bånn, før undervarmen. Undervarmen blir ikke tradisjonelle varmekabler, da de skal koble seg til fjernvarmeanlegget.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340