Husk meg
Brukernavn
Passord

Lyst til å skrive om FFK?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 nov 05, 15:54
Endret: 03 mar 07, 23:03
Vi trenger nye skribenter på nettsidene. Vi trenger folk som vil og kan dekke treningskamper i vinter, intervjue spillere og ledere (kan gjøres over telefon) og f.eks. skrive noen korte nyhetssaker om overgangsrykter eller hva som helst. Så hvis du skriver greit for deg og har interesse for FFK, samt tid og lyst til å skrive fra kamper og gjøre noen intervjuer, så send oss en mail, PM (personlig melding via forumet) eller legg igjen en beskjed i denne tråden!

Vi trenger også folk som kan ta bilder!

Håper noen melder seg, for vi er avhengig av litt hjelp nå hvis vi skal klare å holde sidene oppdatert med interessant FFK-stoff, foruten det man finner i forumet!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 21 nov 05, 16:00
Nå bor jo jeg geografisk langt ute i periferien på Jæren, men om det skulle være noe dere kan bruke meg til, så se ikke bort i fra at jeg kan stille opp

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 nov 05, 00:50
jeg bor ikke langt unna og er veldig intresert.. kona mi er flink til å ta bilder og det hadde vært en ære å jobbet for dere

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 26 nov 05, 01:09
Endret: 26 nov 05, 01:10

Hvis det er noen treningskamper på sørlandet i løpet vinteren kan jeg dekke disse. Bare gi beskjed hvis det blir aktuelt. Bare moro å bidra med litt stoff.

---------------------------

Fredd


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 27 nov 05, 01:21
Endret: 27 nov 05, 01:21
Takker for interesse.

Til FFK1903:

At man bor et stykke unna er selvsagt en begrensning, men det er fortsatt mye man kan gjøre. Hva med en artikkelserie kalt "FFK sett fra periferien?" hvor man f.eks. kunne skrevet om observasjoner man gjør om FFK sett utenbysfra. Det er også mulig å gjøre intervjuer med spillere over telefon, spiller ingen rolle om man bor på Rolvsøy eller på Senja da!

Til Keiko:

Hva er du interessert i å gjøre? Hvis du har mulighet til å snakke med spillere eller lagledere så hadde det vært fint. Hvis du gjør en avtale med en spiller så kunne vi jo samlet inn spørsmål her på forumet, slik f.eks. A9$h gjorde med Drillo. Dersom kona de har et digitalt kamera, så er det bare å ta bilder og sende det inn til oss!

Fredd:

Ser ikke ut som FFK har planlagt noen treningskamper på sørlandet i denne omgang... Men om det skulle skje, så er det fint å se at vi har representanter i den delen av landet som er klare!

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 nov 05, 05:48
Opprinnelig postet av Costanza
Takker for interesse.

Til FFK1903:

At man bor et stykke unna er selvsagt en begrensning, men det er fortsatt mye man kan gjøre. Hva med en artikkelserie kalt "FFK sett fra periferien?" hvor man f.eks. kunne skrevet om observasjoner man gjør om FFK sett utenbysfra. Det er også mulig å gjøre intervjuer med spillere over telefon, spiller ingen rolle om man bor på Rolvsøy eller på Senja da!

Til Keiko:

Hva er du interessert i å gjøre? Hvis du har mulighet til å snakke med spillere eller lagledere så hadde det vært fint. Hvis du gjør en avtale med en spiller så kunne vi jo samlet inn spørsmål her på forumet, slik f.eks. A9$h gjorde med Drillo. Dersom kona de har et digitalt kamera, så er det bare å ta bilder og sende det inn til oss!

Fredd:

Ser ikke ut som FFK har planlagt noen treningskamper på sørlandet i denne omgang... Men om det skulle skje, så er det fint å se at vi har representanter i den delen av landet som er klare!

jeg kan dekke dem fleste kampene i østfold hallen, men jeg trenger en prat meg deg.. kan du sende nr dott på mail til meg og ett tidspunkt jeg kan kontakte deg på ?

Ja vi har digital cam og det å snakke med spillere osv etter kamp skal vel gå bra.. dem fleste vet hvem jeg er på en eller annen måte har jeg klart og gjort meg kjent med noen på treninger som jeg selv har sett på... håper jeg hører fra deg.. dette er noe jeg brenner for

---------------------------

se jeg har gjort siden min enda bedre http://keiko99.net det er norsk forum og det er nytt. ta en titt da


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 28 nov 05, 09:31
Skal tenke på hva jeg virkelig kan bidra med jeg, så tar jeg kontakt på PM eller noe.

---------------------------

Billett tur-retur Oslo/Sola: 862 kroner
Kampbillett 120 kroner
Å være én av 10287 3. august 2005: Fantastisk
Å se Dagfinn Enerly på beina igjen: Ubetalelig


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 29 nov 05, 20:05
hmmm.. jeg tilbød meg å hjelpe dere i sommer og tidligere i vår =)
Men du kan jo velge selv, har skrevet for tippeligaportalen, meninge var at jeg skulle slutte, men jeg føler lissom at jeg kan ha nytte av ett år til som journalist... Jeg melder meg frivillig jeg, bor i Fredrikstad, og har noen som kan hjelpe meg dersom jeg ikke får tid =)
Hvis ikke dere vil velge meg, så annbefaler jeg Keiko99... tror han er like flink, om ikke bedre enn meg =)

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 des 05, 15:21
Opprinnelig postet av Costanza
Vi trenger nye skribenter på nettsidene. Vi trenger folk som vil og kan dekke treningskamper i vinter, intervjue spillere og ledere (kan gjøres over telefon) og f.eks. skrive noen korte nyhetssaker om overgangsrykter eller hva som helst. Så hvis du skriver greit for deg og har interesse for FFK, samt tid og lyst til å skrive fra kamper og gjøre noen intervjuer, så send oss en mail, PM (personlig melding via forumet) eller legg igjen en beskjed i denne tråden!

Vi trenger også folk som kan ta bilder!

Håper noen melder seg, for vi er avhengig av litt hjelp nå hvis vi skal klare å holde sidene oppdatert med interessant FFK-stoff, foruten det man finner i forumet!



HEI!
Jeg meldte meg frivillig for en stund tilbake... men har ikke fått noe svar, trenger dere ikke folk lenger da?
Vi snakkes =) Kjempefin side foresten =)

---------------------------

"Dette minner meg om den berømmelige terrasen i The MUppet Show, Drillo gjør comeback i Fredrikstad, og Eggen sr gjør comeback i RBK" Ivar Hoff TV2 ekspert


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 04 des 05, 15:39
Har svart deg nå, SirLion. Se PM.


---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340