Husk meg
Brukernavn
Passord

Årvoll - FFK2 1-1

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 aug 05, 21:19
Endret: 18 aug 05, 21:32
Samme dag som FFK møtte Moss i treningskamp, så spilte FFK 2 en viktig kamp i 3. divisjon borte mot Årvoll.

Litt mer interessant enn treningskampen til a-laget, og kanskje litt merkelig at man legger en treningskamp til samme dag. Juniorlaget spilte vel dagen i forveien også, så sikkert mange tunge bein. Uansett, det ble uavgjort 1-1. Martin Wiig scora...

---------------------------

"Har du en fotball så har du alt!" - Ivar Hoff


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 aug 05, 23:14
Enig Constanza, dette virket merkelig.
Kanskje nok ett eksempel på FFK sin kommunikasjonskultur.
DEt er jo forb....... viktig å få 2.laget opp i 2.divisjon

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 aug 05, 01:35

Hva er det dem driver med i klubben ?? Det hadde vært viktigere å stille et forsterka 2.lag mot Årvoll en den tullekampen mot Moss. Det er meget viktig å rykke opp.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 19 aug 05, 09:43
-Vi stilte med et ungt lag, og kunne konstatere at flere ble slitne etter hvert. Juniorlaget har hatt et tett program den siste tiden, og kamp så sent som i går. Klart det merkes. Dessuten spilte jo A-laget treningskamp mot Moss.Enkelte spillere som naturlig ville ha spilt 3. divisjonskamp i dag, var med på Stadion, sier Per Egil Ahlsen.

ffk ønska å drille en formasjon mot moss. at det var en 4-5-1 formasjon får man diskutere i andre tråder, men da er det i hvert fall greit at man velger å ha med brenne i kampen på stadion, slik at man får drilla formasjonen med de spillerne som skal spille mot brann.

derimot synes jeg det er merkelig at ikke f.eks helland ble med til årvoll. rutinen hans hadde vært gull verdt for det unge 2. laget, og han er vel høyst uaktuell mot brann. garro, eller en annen ung midtstopper kunne spilt hele kampen på stadion isteden i raios fravær og fått rutine og matching på høyere nivå.

---------------------------

med ffk til champions league!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 aug 05, 11:55
Leste i kampreferatet dette: FFK 2 ligger fremdeles på topp i 3. divisjon avdeling 1 - med 37 poeng på 16 kamper. På 2. plass ligger Sparta Sarpsborg 2 med 34 poeng og én kamp mindre. Men de kan ikke rykke opp. Fremste utfordrer er dermed Østsiden på 3. plass med 31 poeng på 15 kamper. ... Men de kan ikke rykke opp... Hva betyr det? Er det bare overtro, eller er det noen regler jeg ikke har fått med meg? Er det to lag som rykker opp og at Sparta blir et av dem de mener, eller er det bare ett lag som rykker opp?

Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 19 aug 05, 12:00
Opprinnelig postet av DrDRE
Leste i kampreferatet dette: FFK 2 ligger fremdeles på topp i 3. divisjon avdeling 1 - med 37 poeng på 16 kamper. På 2. plass ligger Sparta Sarpsborg 2 med 34 poeng og én kamp mindre. Men de kan ikke rykke opp. Fremste utfordrer er dermed Østsiden på 3. plass med 31 poeng på 15 kamper. ... Men de kan ikke rykke opp... Hva betyr det? Er det bare overtro, eller er det noen regler jeg ikke har fått med meg? Er det to lag som rykker opp og at Sparta blir et av dem de mener, eller er det bare ett lag som rykker opp?


Så lenge Sparta er i 1. div kan ikke 2.laget rykke opp til 2. div. Det må være en divisjon mellom første og andrelaget hvis jeg husker riktig.

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 19 aug 05, 12:06
Ok, takk! På en måte litt synd, da kan ikke FFK2 gjenta bedriften til FFK... (For vi røkkærnte ned!)

jashin

A-lagspiller
Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 326

Lagt til: 19 aug 05, 12:11
Endret: 19 aug 05, 12:14
Det er riktig som Pelle sier. Her er reglene for opprykk :

§ 8-2 (Andrelags deltakelse i ordinære divisjoner for førstelag)

Samtlige klubbers andrelag kan delta i det ordinære seriesystem for førstelag og på like vilkår som for førstelagene. Dette gjelder både opp- og nedrykk med de begrensninger som finnes under bokstav a.(Jf. §§ 9-1, 10-1, samt 11-1 og 11-2 vedrørende NM).

Andrelag og lavere lag kan ikke rykke høyere opp enn til divisjonen under høyere rangert lag.

a) Andrelag til klubb i 0. divisjon menn kan ikke rykke høyere opp enn til 2. divisjon,
    mens andrelag til klubb i 1. divisjon menn ikke kan rykke høyere opp enn til 3. divisjon.

b) I klassen for kvinner kan andrelag ikke rykke høyere opp enn til 2. divisjon.


Det vil altså si at FFK2 kan rykke opp, men ikke Sparta2.
Regner ikke med at vi rykker ned i 1. divisjon.


knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 19 aug 05, 12:18
Endret: 19 aug 05, 12:19
det betyr med andre ord at det bare er øssia og frisparka til ronny swensen som kan ta fra b-laget opprykk. noen som husker ronny? (venstrebacken som skada ginola da tottenham gjesta stadion)

---------------------------

med ffk til champions league!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 19 aug 05, 12:50
Og hvis Østsiden går forbi p.g.a. denne kampen, så har døm dreti på draget.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f