Husk meg
Brukernavn
Passord

Treningskamp: FFK - SFK Sparta

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 05 feb 08, 21:55
Endret: 05 feb 08, 22:04
Jeg begynner så smått å bli lei hele Shaabansaken, så jeg starter heller en tråd om kampen mot Sparta.

Kampen går i Østfoldhallen fredag 8. februar kl. 18.00.

Kampen er historisk siden det er vår første kamp mot sarpingenes "nye" klubb. Det blir også Joachim Thomassens første møte med gamle lagkamerater.

Samtidig blir det en mulighet for å ta en titt på våre gamle venner Martin Wiig, Øyvind Hoås, Michael Røn og Are Tronseth.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 05 feb 08, 22:49

Blir spennende å se hvilken keeper vi kommer til å stille med, siden Lasse og Erik er opptatt med landslaget og Rami er vel neppe aktuell slik situasjonen er med han nå.

Da har vi vel bare juniorkeeperne å bruke?


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 05 feb 08, 23:19
Rami er da også opptatt med landslaget.... . Er vel bare å kalle de hjem igjen hvis ikke de er ferdige der nede da. Hvis det skal fortsette slik, MÅ vi ha en 3dde keeper hvis vi må stille med juniorkeeper hver gang de to er på landskamp...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 08 feb 08, 15:24
Sendes kampen på ffk-tv?

---------------------------

Ære være plankebyen!


espeng

Knøttespiller

Ble medlem: 10 nov 04
Innlegg: 47

Lagt til: 08 feb 08, 16:39
Erik Bråthen ble visst henta tilbake fra landslagssamlinga for å spille i kveld. Mener jeg leste det et sted ihvertfall... Noen som vet hvor vi kan følge med på matchen, vi som ikke får sett den live?

---------------------------

Makkara persese


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 08 feb 08, 18:16
Endret: 08 feb 08, 18:17
Livesending fra Østfoldhallen er ikke mulig, grunnet for dårlig nett. Regner med høydepunkter og hele matchen blir lagt ut senere.

FFK stiller med:
Bråthen - Czwartek, Gerrbrand, Martinsen, Shabani - Bjørkøy, Wehrman, Gashi, Kvisvik - Tegström, Johannsson

Spart stiller med:
Heier - Berge, Heieren Hansen, Tronseth, Jusufi - El-Masrouri, Rustadstuen, Røn, Halvorsen - Wiig, Hoås

1-0 til Sparta etter 13 minutter.  Berat Jusufi.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 feb 08, 18:39

Kan følge det her:

 

http://www.demokraten.no/fotball/live/?lfKey=null&tdKey=2892

 

Er 1-1 nå. Gardar heada i mål. Bjørkøy har brent straffe... 2 på rad???  Ikke bra.

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 08 feb 08, 18:44
4stk ex FFK

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1127

Lagt til: 08 feb 08, 19:01
spiller raymond sentral midtbane??!!! Orker han det a ?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 08 feb 08, 19:19

2-1  GARDAR!! 

---------------------------

Tantehaugen- Nå full av hestekrefter! Mer kaffe til feltet!


JonAG

A-lagspiller

Ble medlem: 18 aug 03
Innlegg: 295

Lagt til: 08 feb 08, 20:31
En veldig dårlig kamp av FFK. Umotivert og utrolig mange feilpasssninger, men vi vinner kampen og det fullt fortjent ....

---------------------------

Marching on together!


solano2

Landslagsspiller
Ble medlem: 30 mar 07
Innlegg: 1217

Lagt til: 08 feb 08, 20:39
Svakt, svakt, svakt. Shabani på venstreback var en vits. Gashi og Wehrman hadde flere titalls feilpasninger totalt. Kvisvik leken i 2.omg. Morro at Halvorsen fikk prøve seg i en omgang. Nervøs start, men spilte seg opp. Også artig at Trulsen fikk prøve seg. Er sikker på han vil at nivået rimelig fort.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 08 feb 08, 20:44

var ikke mye positivt idag nei. må jo trekke frem gardars to fine skoringer. syns også bråten gjorde det bra. flink til å kommunisere å rope til forsvaret.

bjørkøy har ikke motivasjon til å fortsette i klubben. hadde såvidt en bra pasning. wehrmann hadde mye dårlige pasninger. kvisvik glimtet til med noen finter innimellom som vi i publikum liker. halvorsen var offansiv idag, noe jeg liker bra. men var litt for usikker. virket smånærvøs til tider.

det som overrasket meg mest idag er vel at hoås har begynt å vinne hodedueller. han hoppet til å med.


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 feb 08, 22:19
Opprinnelig postet av scheien

det som overrasket meg mest idag er vel at hoås har begynt å vinne hodedueller. han hoppet til å med.

Det som overrasker meg er at folk ikke klarte å se Hoås faktisk vinne hodedueller som FFK-spiller. Da var nok "Hoås-suger-og-må-ut"-brillene såpass sterke at de stod litt i veien...

Forøvrig er det ingen overraskelse at finspillet ikke er på plass nå. Jeg er sikker på at det vil løsne iløpet av kampene i et litt varmere strøk når spillerne har fått mengdetreninga på avstand. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 feb 08, 06:21
Endret: 09 feb 08, 06:22

Syns forøvrig at Ramberg leverte en solid insats i går. Bedre enn jeg har sett ham på lenge... Agim er og blir midtstopper og bør bare brukes som venstre bekk i nødstilfeller. Vidar greide seg også bra til å være hans første kamp på flere mnd.. Tegan var så godt som usynelig i hele kampen..  En annen ting var at midtbanen lå altfor ofte for langt bak, og ikke der den skulle...

 

Gleder meg til Tarik er tilbake...

---------------------------

Et lag skal rykke direkte ned fra TL i år, og det skal bli HamKam...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340