Husk meg
Brukernavn
Passord

– Hver kvadratmeter på stadion blir sitteplasser

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 19 aug 07, 17:38
Det har vært diskutert her inne om Plankehaugen og bortesupporterne skulle byttet tribuneseksjoner til returoppgjøret mot Hammarby. Morgan Andersen stilte seg positivt til ideen, men ingen har kommet med en forespørsel, som i så fall burde ha vært forankret i styret til Plankehaugen.

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 19 aug 07, 17:49
Endret: 19 aug 07, 17:53
Det jeg er litt bekymret for er at hvis det blir seter der, så vil det bli noen som insisterer på å få sitte på akkurat den plassen som står på billetten. Det er forsåvodt veldig enkelt å løse, bare noen tenker på å selge de billettene som unummererte før første kamp.

I tillegg så følger jeg ikke helt argumentet til Morgan med at de taper så mye penger på det. Hvis det ikke blir europacup neste år (noe jeg ikke tror), så vil vi vel heller tape penger på å ha fastmonterte seter der, fordi det kommer færre folk inn på feltet. Er det seter der kan de vel kun selge en billett per sete? Det vil si en del færre en de kan selge i dag.

Og når han sier at det vil forringe liv (underforstått stemning og synging), så kan nok seter gjøre akkurat det samme, da noen / en del på feltet mest sannsynlig vil sitte i stedet for å stå.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 19 aug 07, 18:35
Da må vi virkelig sørge for at ingen sitter på dem annet enn i Pausa. Vi får sikkert enda flere som er ute etter billige billetter når det blir sitteplasser tror jeg. En annen ting er at det gør mindre vondt om man faller ned et trinn enn at man faller mellom/over et sete når haugen hopper og jubler. Jeg liker meg på F-B tribunen og synes det er synd om vi må flytte, jeg tror faktisk at F-B er 2 rader større...  Jeg vil ha ståplasser men det er jo synd når det bli så mye styr under UEFA kampene.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 19 aug 07, 18:42
Er helt enig i det du sier. Hvor mange UEFA-kamper kommer det til å spilles på stadion i forhold til tippeligakamper ? Vi på PH-feltet sliter nok med å få med folk som allerede står på feltet til å synge. Hvordan blir det da tro hvis det kommer seter der ? Det var faktisk et av argumentene for stå-plasser. Slik PH er plassert i kampen mot Hammarby er det et klart minus, men syns det oppveier det fallet i stemning som garantert kommer i tippeliga-kamper hvis det kommer seter på PH-feltet..

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 19 aug 07, 21:16
På ullevål når enga spiller er det jo aldri noe problem?! Hva er problemet her? Sitteplasser gjør det vel enda enklere å samle "den harde kjerne" med syngende supportere?!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 19 aug 07, 21:57
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
Sitteplasser gjør det vel enda enklere å samle "den harde kjerne" med syngende supportere?!


Hvorfor blir det enklere å samle den harde kjerne?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 19 aug 07, 21:57
Er litt anderledes på bortekampene, fredrikstadpatriot. Av en eller annen grunn så slipper folk seg mer løs da (på samme måte som de slipper seg litt mer løs når de drar til syden... hmm... hva er fellesnevneren der tro? . Uten at det er eneste grunnen.).

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Radoslaw

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 okt 03
Innlegg: 912

Lagt til: 19 aug 07, 22:43
Endret: 19 aug 07, 22:48

Endelig !

Det var virkelig på tide at vi slipper mer av dette tullet i fremtiden...

---------------------------

"If you think competence costs - try incompetence..."
- Johan Staël von Holstein

FFK and Wisla Krakow forever...


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 20 aug 07, 15:05

Opprinnelig postet av Rey
Av en eller annen grunn så slipper folk seg mer løs da (på samme måte som de slipper seg litt mer løs når de drar til syden... hmm... hva er fellesnevneren der tro?  

At det er lettere å slippe hemningene når man er helt bortreist?

Synd det samme ikke gjelder spillerne våre...

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 20 aug 07, 17:45
Bygg ut begge kortsidene med 1500 plasser hver seg med en gang, og få stoler overalt. Dette skulle da gå ganske fort uten alt for store økonomiske belastninger. Vi taper penger på hver eneste hjemmekamp for øyeblikket.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 20 aug 07, 18:42
da støtter jeg seter.. vil ikke at klubben skal tape... bygg ut dette nå

---------------------------

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 aug 07, 06:42

Opprinnelig postet av danan2

Hvorfor blir det enklere å samle den harde kjerne?

For da kan den harde kjerne gå sammen om å kjøpe plass på samme sted, og samle alle syngende supportere i ett stort felt.

 

Opprinnelig postet av Rey
Er litt anderledes på bortekampene, fredrikstadpatriot. Av en eller annen grunn så slipper folk seg mer løs da (på samme måte som de slipper seg litt mer løs når de drar til syden... hmm... hva er fellesnevneren der tro? . Uten at det er eneste grunnen.).

 

Er ikke bortekamper jeg snakker om, se på klanen på ullevål, det er kun stoler der hvor klanen står....

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 21 aug 07, 14:35
Endret: 21 aug 07, 14:35

jeg er for ett PH felt sånn som nå jeg.. med ståplasser.... !

er det ikke bedre att hele feltet står enn at de som ikke synger på PH felte kansje setter seg.. !

---------------------------

Jedna ce tooorcidaaa plakati ovu noc , jebi se jebi Splite Dinamo Sampion ;D


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 21 aug 07, 17:27
Endret: 21 aug 07, 17:37
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av danan2

Hvorfor blir det enklere å samle den harde kjerne?

For da kan den harde kjerne gå sammen om å kjøpe plass på samme sted, og samle alle syngende supportere i ett stort felt.

Opprinnelig postet av Rey
Er litt anderledes på bortekampene, fredrikstadpatriot. Av en eller annen grunn så slipper folk seg mer løs da (på samme måte som de slipper seg litt mer løs når de drar til syden... hmm... hva er fellesnevneren der tro? . Uten at det er eneste grunnen.).

Er ikke bortekamper jeg snakker om, se på klanen på ullevål, det er kun stoler der hvor klanen står....



fordi HELE ullevål er seter da -- og det er supporterklubben som står der - selv om det er seter så betyr ikke det at man trenger å sitte -- VI sitter vell aldri når vi er på ullevål ( bortsett fra døm som er utte på kantene)

skulle vært unummererte plasser på billeten så man kunne stellt seg der man ville syns jeg

---------------------------

Står Vi En For Alle Og Alle For En !! Blø For Drakta !! I Hver Eneste Kamp !!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 aug 07, 18:12

Opprinnelig postet av Marcus


fordi HELE ullevål er seter da -- og det er supporterklubben som står der - selv om det er seter så betyr ikke det at man trenger å sitte -- VI sitter vell aldri når vi er på ullevål ( bortsett fra døm som er utte på kantene)

skulle vært unummererte plasser på billeten så man kunne stellt seg der man ville syns jeg

 

???? Og HELE fredrikstad stadion kan ikke være med seter fordi`? Hvor  har jeg sagt at alle skal sitte ?

 

På ullevål er det kun seter, men alle i supporter klubben står fordet, hvorfor skal det være noe problem i Fredrikstad???? Enkelte her som ser problemer med alt som skjer jo!

 

Fast monterte seter er et krav fra UEFA, skal vi ha mulighet til å fortsette med spill i europa må vi inrette oss etter krava som finnes.

Gi meg navnet på en stor europeisk klub som har ståplasser på sine arenaer

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 21 aug 07, 18:28
Endret: 21 aug 07, 18:29
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Gi meg navnet på en stor europeisk klub som har ståplasser på sine arenaer



Du kan få to... Borussia Dortmund og Schalke 04. Vil du ha flere?
Schalke 04 sin ble til og med bygd så sent som i 2001

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10063

Lagt til: 21 aug 07, 18:30
Endret: 21 aug 07, 18:30
Opprinnelig postet av Rey
Du kan få to... Borussia Dortmund og Schalke 04. Vil du ha flere?

Det kan det hende han vil ha. Jeg derimot vil ha navnet på de som har sitteplasser. Tar du utfordringen?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 21 aug 07, 19:17
Opprinnelig postet av Rey
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Gi meg navnet på en stor europeisk klub som har ståplasser på sine arenaer



Du kan få to... Borussia Dortmund og Schalke 04. Vil du ha flere?
Schalke 04 sin ble til og med bygd så sent som i 2001

 

bla bla bla... jaja.. hehe så dret jeg meg ut der da=)

 

Poenget er at det bør ikke nødvendigvis bli noe problem med kun stoler på Fredrikstad Stadion.. Blir det også nummererte plasser er det vel også letter å samle syngende supportere?! Det må da også være mulig for PH å kontrolere mer hvem som får stå på PH feltet?!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5414

Lagt til: 21 aug 07, 19:32
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

bla bla bla... jaja.. hehe så dret jeg meg ut der da=)

Godt du tar det med et smil i hvertfall

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Poenget er at det bør ikke nødvendigvis bli noe problem med kun stoler på Fredrikstad Stadion.. Blir det også nummererte plasser er det vel også letter å samle syngende supportere?! Det må da også være mulig for PH å kontrolere mer hvem som får stå på PH feltet?!



Jeg sier ikke at det blir et problem med seter, men jeg mistenker der. Når det gjelder nummererte plasser, så tror jeg ikke det er noe som vil hjelp, snarere tvert i mot. Nå vet jeg ikke hvor mange det er som synger mest, men hvis det er 40 stk, så tviler jeg litt på at det er så lett å få organisert det at alle 40 kommer på samme plass. Husk at noen av disse vil ha sesongkort og noen heller vil ha billetter til enkeltkamper. Blir ikke så veldig lett å få dette samkjørt da.

Som jeg skrev i mitt første innlegg, så ser jeg ikke noe poeng med å gjøre om til all-seater før vi er fast i en europacup over flere år. All-seater kun for en kamp i året vil være et tapsprosjekt både stemningsmessig og publikumsmessig sett over en hel sesong.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


varheim

A-lagspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 431

Lagt til: 21 aug 07, 23:00
Bedre at det ikke er nummerert, da vil de syngende finne sammen uansett. Vil bli som i dag, men med stoler som vi står på. Helt greit. Kanskje gjøre prisen litt mindre attraktiv, så andelen av de genuint sanginteresserte ble høyere. Det blir jo mindre plasser. Ikke misforstå. Jeg vil ha prisen så billig som mulig.  Men jeg hadde stått på PH-feltet uansett!!

---------------------------

Vi er røde, vi er hvite, vi står sammen side om side.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340