Husk meg
Brukernavn
Passord

Bør Pall Gunnarson bli straffet?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 aug 07, 18:30

Veigar Pall Gunnarson uttalte etter lørdagens kamp mot Rosenborg at det så ut som om dommer Espen Berntsen og Vidar Riseth var bestevenner. NFF hadde et møte om rundens situasjoner for 3 dager siden, og det har ikke kommet noen reaksjon. Tyder dette på at Pall Gunnarson ikke blir straffet?

Isåfall så lurer jeg på hvor urettferdige NFF kan bli? Det er vel det samme som hva Bjørkøy gjør? Bjørkøy mener at dommeren er på parti med det andre laget, mens Pall Gunnarson mener at dommeren er på parti med en motspiller. John Anders Bjørkøy la seg i tillegg flat med en gang og unnskyldte uttalelsene sine. Pall Gunnarson fortsetter og fortsetter..

Noe som sto i dommen mot Bjørkøy, var at han som kaptein burde være et forbilde. FFK sliter i bunnstriden, og nevnes det "stjerner" er det Tarik, Raymond, Rami eller Piiroja. I framtiden vil det vel også bli Gashi og Wehrman. Nevnes noen av Stabæks "stjerner" nevnes ofte Pall Gunnarson, Nannskog, Tchoyi og Alanzinho. Mye mer medieoppmerksomhet, fører vel til at Pall Gunnarson er er større forbilde enn John Anders Bjørkøy?

Lar NFF være å straffe Pall Gunnarson, lurer jeg på åssen det skal gå med norsk fotball de neste årene.. Hvis bunnlagene får all dritten, mener jeg.. FFK, Odd, Sandefjord og Aalesund er vel ikke de som får mest medieoppmerksomhet..

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 aug 07, 18:41
Endret: 09 aug 07, 18:41
Jeg synes uttalelsen til Gunnarsson blir et grensetilfelle. Skal bli interessant å se hva NFF kommer frem til.

Bjørkøy sin uttalelse var langt mer direkte. Han sa rett ut at dommeren var Godsets 12. mann. Gunnarsson sa "bare" at Riseth hadde en venn i dommeren. Han pakket det med andre ord litt bedre inn, og slipper kanskje dermed unna med det.

Det er som kjent uttalelser om at dommeren er partisk som straffes.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 aug 07, 18:44

Joda, det er riktig det. Men i dommen mot Bjørkøy står det at han trekker dommer Svein Erik Edvartsens intergritet i tvil. Det gjør vel også Pall Gunnarsson?

Og han mener jo at dommeren er partisk, når han sier at dommeren er Riseths beste venn.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 aug 07, 19:03
Ja helt klart.. skal vi respektere Nøff bør dem ta tak i dette

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 aug 07, 19:48
Opprinnelig postet av Lemmy

. FFK sliter i bunnstriden, og nevnes det "stjerner" er det Tarik, Raymond, Rami eller Piiroja

 

Sliter FFK i bunstriden ? Siden når ?

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 09 aug 07, 19:50
Siden de rykket opp. Hehe. Hvert år har vi så vidt klart oss. Bare å innse det. Kanskje ikke i år, men allikevel, vi får lite medieoppmerksomhet.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 aug 07, 20:04
FFK er mye i media, men sjedent det er noe positivt som skrives om FFK. Så lenge alle medier dømmer oss ned så må jo også nyheten stemme, vinner vi er det flaks, taper vi er det beretiget..

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 09 aug 07, 20:26
Endret: 09 aug 07, 20:28

Man skal ha respekt for dommerne men slik jeg ser det er mange av de ikke gode nok. Når det gjelder Pall Gunnarson så det absolutt ut som han rett og slett har rett.........

Ja til videodømming

Ja til profesjonelle dommere

Ja til mer aksept for at dommernes insats i større grad kan diskuteres uten at spillere straffes


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 10 aug 07, 13:25
Pall Gunnarson er en stor vits og en drittsekk. Så ja, jeg er egentlig klar for å straffe han uansett jeg.. Han fortjener deng

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 10 aug 07, 18:11
Problemet er vel heller at han ikke spiller for oss

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 15 aug 07, 20:39

Straffes ikke...

 

Merkelig at han skal slippe unna når Jonna måtte stå over en kamp


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 15 aug 07, 21:38

Nå skjønner jeg faen ikke en dritt av NFFs beslutninger her.

I rapporten sto det at de fikk en redegjørelse fra Stabæk og Pall Gunnarson ang. uttalsene hans. Pall Gunnarsson har aldri beklaget seg i media, bare sagt at det er rart hvis han fikk karantene. John Anders Bjørkøy var med en gang ute og beklaget seg.

John Anders Bjørkøy ble ilagt en kamps karantene for å ha trukket dommerens intergritet i tvil. Gjør ikke Pall Gunnarsson dette ved å si at dommeren og Vidar Riseth er bestevenner?

Nå venter jeg meg diskusjon om NFF, kanskje det burde skiftes ut litt i rekkene?

Hvis de fortsetter som dette, blir det jo ikke det sportslige som avgjører Tippeligaen. Når vi mister kapteinen vår, mens Stabæk slipper å få karantene på en nøkkelspiller.

Jeg stiller meg undrende, undrende(!), til NFFs avgjørelser i denne saken i forhold til Bjørkøysaken.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 aug 07, 22:48
Dette er NØFF på sitt beste.. 

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340