Husk meg
Brukernavn
Passord

100% oppgitt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jun 07, 21:17
Hva er greia med å synge 1 sang i 90 minutter? Absolutt patetisk. Sangen er ødelagt for alltid.. Når sånt skjer, så mister man all motivasjon til å synge og støtte guttæne. Man blir bare oppgitt og sur. Vi har nå laget 3-4 nye sanger. Bra sanger.

Hva med å forsøke å kjøre inn de , i stedet for å kjøre en sang ihjel som nå?  Vet at Endre ikke orker å slå trommer neste helg pga det greiene her.

Faen jeg er forbanna nå.. (imponert over saklighetsnivået i denne posten)

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 jun 07, 22:04
Endret: 24 jun 07, 22:08
For første og forhåpentligvis siste gang holdt jeg kjeft i 80 minuter av kampen.
Grunn? At noen mente at vi skulle synge samme sang i 90 minuter.
Er det virkelig mulig spør jeg meg selv. Hva i all verden var vitsen med dette.
Plankehaugen var mer ræva enn noen gang, stemmningen sugde
Og i andre omgang åpnet nesten ingen kjeften.
Og det værste av alt. Jeg skjønner folk jævli godt.
Når man blir påtvunget  å synge samme sang i 90 minutter mister man all engasjement og spontanitet.
Her har jeg stått på, kommet med forslag til nye sanger, kjøpt tromme
og prøvd å oppildne folk til å synge mer på kamper. Rett og slett bidratt til en økende Ultraskultur innad i Plankehaugen.
Når jeg spørte om hva som er vitsen med å synge samme sang i 90 minutter fikk jeg bare til svar:
Enten så synger du samme sang i 90 minutter eller så kan du stelle deg et annet sted!!!

Når man får en slik beskjed så får man jo virkelig lyst til å synge !!!!!!!!

NOT!!!

Jeg flyttet meg og holdt kjeft resten av kampen.

Fortsetter dette så setter jeg meg på hovedtribunen og holder kjeft resten av sesongen.



---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 jun 07, 22:24
Det må jeg spørre om også? Hva var poenget med å ødelegge sangen for evig!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 24 jun 07, 23:04
Støtter Husgutt her. Greit nok at Zoran gjør en god jobb ellers men det betyr ikke at han skal bestemme at PH skal synge en sang hele kampen.
Syns Zoran tok seg vel til rette i denne kampen.

Ellers var alt elendig med denne kampen, bortsett fra 1 omg. PH, "tribunen", 2 omg, dommern osv var rævva.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 jun 07, 23:13
Endret: 24 jun 07, 23:15

At gutta taper er ikke min skyld. Så nå må dere skjerpe dere kraftig om å angripe meg så åpent som dere gjør. Det var faktisk felere enn meg som var enig i om å kjøre denne sangen. Husgutt !!! At ingen av sangene dine har enda slått til er ikke min skyld . Det er bedre med kvalitet enn kvantitet. Uansett ..... Nå føler jeg at dere går på personlig angrep på meg og takk sakl dere f... meg ha for dette. Jal,     kom flere nå og spytt på meg.....       Nei, orker ikke å skrive mer egentlig. Moderatorer vær så snill og slett denne tråden før vi begynner med kranlinga igjen.

 

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 24 jun 07, 23:15
Møkka Drammen, møkka Godset, møkka Ohr, møkka dommer, møkka kamp, møkka plassering og møkka haugen!

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 jun 07, 23:26
Nå gikk vel aldri husgutt personlig på deg her da men!
Og som forsanger så må du dessverre regne med å få litt åpenbar pepper for ting, ihvertfall idag.... Greit det holdt i 10-15 min bra.. Men allerede da så begynte stemninga å dale.... Man burde innsett da at dette ikke fungerte, og hoppet videre! Vi er gode nok til å synge ut Godset.
Det er bedre med kvalitet enn kvantitet skriver du, noen ganger stemmer det, men det er jo til tider flaut å være bortesupporter når du blir overdøvet av klappinga, på motsatt side!

Og mye av intensiteten idag må nok ha med 45 minutters synging av 1 sang!

Idag var det flaut å være en del av Plankehaugen, så dårlige har vi aldri vært så lenge jeg har vært med!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 24 jun 07, 23:29
Opprinnelig postet av Klokan

At gutta taper er ikke min skyld. Så nå må dere skjerpe dere kraftig om å angripe meg så åpent som dere gjør. Det var faktisk felere enn meg som var enig i om å kjøre denne sangen. Husgutt !!! At ingen av sangene dine har enda slått til er ikke min skyld . Det er bedre med kvalitet enn kvantitet. Uansett ..... Nå føler jeg at dere går på personlig angrep på meg og takk sakl dere f... meg ha for dette. Jal,     kom flere nå og spytt på meg.....       Nei, orker ikke å skrive mer egentlig. Moderatorer vær så snill og slett denne tråden før vi begynner med kranlinga igjen.

 

Støtter deg Zoran, vi var "med" deg på å synge den i en hel kamp.. syns det er ræva av folk og gå til personangrep på Zoran..

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


FFK Forever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jun 03
Innlegg: 848

Lagt til: 24 jun 07, 23:32
Endret: 24 jun 07, 23:39
Opprinnelig postet av Klokan

At gutta taper er ikke min skyld. Så nå må dere skjerpe dere kraftig om å angripe meg så åpent som dere gjør. Det var faktisk felere enn meg som var enig i om å kjøre denne sangen. Husgutt !!! At ingen av sangene dine har enda slått til er ikke min skyld . Det er bedre med kvalitet enn kvantitet. Uansett ..... Nå føler jeg at dere går på personlig angrep på meg og takk sakl dere f... meg ha for dette. Jal,     kom flere nå og spytt på meg.....       Nei, orker ikke å skrive mer egentlig. Moderatorer vær så snill og slett denne tråden før vi begynner med kranlinga igjen.

 



Hva med å være litt mer ydmyk, og si at det var en dårlig ide å skulle synge samme sang i 90 minutter?
Vi så alle hvordan det gikk.Syns personlig at den ascoli sangen ikke skal synges mer enn 5 minutter om gangen i løpet av en kamp.
Grunnen til at de nye sangene ikke har "funket" er rett og slett at vi ikke har prøvd dem ut!
Må gå ann å få prøvd noen av dem til neste kamp.Du gjør en bra jobb Zoran, det har jeg alltid ment og har støttet deg.Men syns du kan ta i mot litt konstruktiv kritikk.
Nå syns jeg vi skal glemme dagen i dag og se fram mot Odd kampen.
Da skal vi med variasjon og stort trøkk synge Odd jævlene av banen!!

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF ULTRAS!!
FFK FANATICS FELLOWSHIP


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 24 jun 07, 23:39
Nei . legger ikke noe bak meg.... Sa til folket i bussen at jeg kommer til å få kjeft. Og nå kan jeg si dere en ting dere.... Bryr meg ikke i det heletatt det dere skriver. Passer det med dårlig forsanger så for du f... meg finne bedre eller synge det han sier... Første to innegg er ikke noe annet enn det at gutta tåler ikke at sangene deres er ikke blitt tatt op. Dere andre som klager på det i dag og skylder faktisk på meg for dårlig trykk. Hvem er dere egentlig ? hva har dere gjort i dag for å få til noe da ???

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 24 jun 07, 23:44
For det første: Vi sang ikke samme sang i 90 minutter. Vi sang den i 45 minutter.
For det andre: Dette var første gang jeg har hørt supportere i norge synge samtlige 45 minutter av en omgang, hvilket er en prestasjon i seg sjøl. Sånn sett var dette en glirmrende demonstrasjon på at det ER mulig å synge en hel omgang
For det tredje: Er det så forferdelig farlig hvilke sanger man velger? Jeg klarer liksom ikke helt å stable på bena noe engasjement for det ene eller det andre, det viktigste er at man synger og støtter opp om laget.

Jeg var faktisk en av dem litt ute på høyre flanke som sang mer eller mindre hele føkkings omgangen. Ikke fordi jeg synes sangen er så fantastisk kul, eller at det var noe poeng i å synge samme sang hele tida, nei, jeg gjorde det fordi det var utrolig kult å synge en HEL omgang, og å vise at det er mulig.

Nå har vi prøvd det, det ER mulig å synge en hel omgang, og det skaper en helt spesiell steming (supporterene maler og maler sammen med laget) når en og samme sang går i ett. Kanskje ikke denne sangen funka så bra akkurat til det, neivel, men so what? Da prøver vi noe annet neste gang. No hard feelings, dette var bare et eksperiment.

Opprinnelig postet av Husgutt
Hva er greia med å synge 1 sang i 90 minutter? Absolutt patetisk. Sangen er ødelagt for alltid.. Når sånt skjer, så mister man all motivasjon til å synge og støtte guttæne. Man blir bare oppgitt og sur. Vi har nå laget 3-4 nye sanger. Bra sanger.

Hva med å forsøke å kjøre inn de , i stedet for å kjøre en sang ihjel som nå?  Vet at Endre ikke orker å slå trommer neste helg pga det greiene her.

Faen jeg er forbanna nå.. (imponert over saklighetsnivået i denne posten)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jun 07, 23:54
Jeg er da for faen ikke forbanna fordi den ene sangen min ikke har blitt sunget. Herregud, du sipper som en jævla unge hver gang du ikke får vilja eller alle med deg Zoran.. Jeg ønsker at PH skal være så gode som mulig, at vi skal synge ut alt og alle. At du ikke klarer å se hvor patetisk det er å synge en jævla sang hele kampen gjennom, det er faen ikke mitt problem.

Jeg har hverken gått på personangrep på deg, og har ikke laget denne posten fordi du ikke vil dra igang dovregubbens hall. Noe du burde i stedet for sanger som "når ballen rullær osv"..


---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 24 jun 07, 23:54
Du leser jo tydeligvis det du vil da!

Hvordan du klarer å lese de postene som at de KUN ønsker å få sine sanger sunget?
Hvem vi andre er? Vi er en del av Plankehaugen på samme måte som deg! Hvem jeg er? Jeg er han som slo tromme på en sang i nesten 45 minutter!
Og hvem er du som  ikke klarer å se at den sangen kanskje ikke var noen suksess i den formen?

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jun 07, 23:56
En del av moroa med PH syns jeg er spontane rop og at alle kan starte sanger i ny og ne. Ihvertfall en gang i blant. Men når folk som starter sanger og rop skal få kjeft og bli hysjet ned. Det dreper jo all engasjement.

Hvordan tror du motivasjonen til folk til å lage nye og bedre sanger blir når man bare blir overkjørt?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 25 jun 07, 00:01
Endret: 25 jun 07, 00:03

Gidder ikke mer å krangle med dere. Er drittlei også folket som nevner sipping og alt annet da. Jeg tar meg personlig av det PH presterer. Du drar hjem til Oslo og driter i det som skjer men jeg får 50 meldinger hver dag ute på gata om hvor dårlig eller bra vi er. Tåler ikke du og andre som deg at jeg noen ganger årker ikke å høre mer dritt så vet ikke jeg. Og en gang til ... Tenk på hele opplegett og ikke deg selv og sangene dine.

P.S. Skjønner ikke hva "Når ballen rullær" har med saken å gjøre

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5416

Lagt til: 25 jun 07, 00:02
Helt enig med deg Asgeir. Syns faktisk det var ganske så bra gjort at vi klarte å holde dette i gang i 45 minutter og det beviser at Plankehaugen kan hvis de vil. Greit at ikke alle er enige i at det funka, men det skader da absolutt ikke å prøve. Vi utvikler oss ihvertfall ikke videre hvis vi ikke tørr å prøve noe nytt.

Syns også det er feil å si at Zoran tok seg til rette under denne kampen. Før kamp gikk han rundt til alle bussene og spurte hvordan stemningen var for å kjøre samme sang i 90 minutter og på bussen jeg satt på var det ihvertfall bra stemning for å prøve å gjennomføre det. Zoran tok også imot kritikken i pausen om at det ikke funket så bra og endret opplegget. Helt greit det, men vi PRØVDE ihvertfall og det skader da ikke og vi har lært at det kanskje ikke helt passet for oss.

Og ja stemningen i andre omgang var ræva. Det har både med spillet på banen å gjøre og at mange kanskje var litt slitne i huet etter første omgangen med bare en sang. En liten kombinasjon ihvertfall

Og angående nye sanger, så savner jeg fortsatt "The Great Escape" som ihvertfall Rosenborg har begynt med nå

Vil også be folk om å begrense seg littegrann med både ordbruk og personkritikk her inne. Dette gjelder alle parter. Det er ingen grunn til at tråden skal skli ut i krangling. Prøv å hold kritikken konstruktiv

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jun 07, 00:36
Synes det er feil av folk å gi Zoran skylda for det her.. Plankehaugen var dårlige idag, det er sant.. Men at Zoran hele og alene skal få skylden for noe en gruppe/flere har blitt enige om, det blir feil...

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 25 jun 07, 06:09

Opprinnelig postet av Klokan
Nei . legger ikke noe bak meg.... Sa til folket i bussen at jeg kommer til å få kjeft. Og nå kan jeg si dere en ting dere.... Bryr meg ikke i det heletatt det dere skriver. Passer det med dårlig forsanger så for du f... meg finne bedre eller synge det han sier... Første to innegg er ikke noe annet enn det at gutta tåler ikke at sangene deres er ikke blitt tatt op. Dere andre som klager på det i dag og skylder faktisk på meg for dårlig trykk. Hvem er dere egentlig ? hva har dere gjort i dag for å få til noe da ???

 

Zora P!!!! Nå skjerper du deg. Du kan ikke ta enhver kritikk rettet mot sangene, stemningen, resultatet eller sola for den sakens skyld som personangrep? Er vel ingen her som beskylder deg for noe som helst. Hvorvidt enkelte føler seg forbigått all den tid deres sang ikke blir sunget skal være usagt. Dersom så er tilfelle faller deres kritikk ned til et tilsvarende lavmål som ditt svar.

 

Når det er sagt, dersom innsatsen mot Godset var på linje med, eller dårligere enn den mot Start, tja, da syns jeg du ska lese mitt innlegg fra den tråden. Der hevder jeg ganske klart, og med rette, at stemninga på tribunen har samsvar med vavlg av sanger. Ingen sanger er dårlige, men det er grenser for hvor mange ganger man bør synge samme strofa...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 25 jun 07, 10:01
Syntes vi kan bruke søndagens dårlige stemning som et eksempel på hva vi prøver på som ikke fungerer. Når man måtte synge sangen i 90 minutter, mistet vi all spontanitet og glød. Jeg syntes det var fint at vi klarte det, selv om trøkket var så som så. Hadde dette vært i Kroatia eller Nederland haddet det gått, men vi er i Norge.

Tar det som et ekspriment, alle veit at vi kan bedre enn dette, og stiller med blanke ark og nytt trøkk mot Odd.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 25 jun 07, 10:09

Opprinnelig postet av ReySyns
også det er feil å si at Zoran tok seg til rette under denne kampen. Før kamp gikk han rundt til alle bussene og spurte hvordan stemningen var for å kjøre samme sang i 90 minutter og på bussen jeg satt på var det ihvertfall bra stemning for å prøve å gjennomføre det. Zoran tok også imot kritikken i pausen om at det ikke funket så bra og endret opplegget. Helt greit det, men vi PRØVDE ihvertfall og det skader da ikke og vi har lært at det kanskje ikke helt passet for oss.

ja dette synes jeg er viktig å få med. att zoran gikk rundt i bussene å spørte om folk var interesert i å prøve å kjøre sangen hele kampen. når han kom tilbake i den buss nr 4, fortalte han  i micken att ca 50% av plankehaugen var klare forå prøve å synge den sangen i 90 minutter å vi var klare for det....så han var jo ikke den eneste som syns dette var vært å forsøke......synes også det var bra att zoran  skjønte att det ikke slo igjennom som forventet men for alldel husk att den gikk i 45 min.

synes ikke vi skal kritisere zoran for dette, for han hadde ca 50%++ av plankehaugen med seg før kampen.....

---------------------------

http://youtube.com/watch?v=ulVXLUjfZrQ

olè olè olè olè olè olè ola
olè olè olè olè olè olè ola
åååååå syng for fredrikstad
lalalalala
lalalalala



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340