Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen etter FFK

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

mygg

A-lagspiller
Ble medlem: 23 sep 03
Innlegg: 243

Lagt til: 31 jan 07, 14:31

Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 31 jan 07, 14:47
Endret: 31 jan 07, 15:09

Hvem er Eggen?

 

Eggen er ikke lenger en del av FFK......kast`n over til "Fotball Generelt"

 

Jeg får nok jobbhenvendelser

 

"Stiller krav til neste arbeidsgiver
Hva som passer vil han ikke si all verden om, men han legger ikke skjul på at klubbens organisering har mye å si.

- Jeg ønsker å finne en klubb hvor jeg fullt ut får være sjef for det sportslige, sier Eggen"

 

Lykke til sier jeg da...hehe...


Snæbbuss-aristokrat #78

Landslagsspiller

Ble medlem: 10 des 03
Innlegg: 954

Lagt til: 31 jan 07, 15:41
Opprinnelig postet av Oslo

"Stiller krav til neste arbeidsgiver
Hva som passer vil han ikke si all verden om, men han legger ikke skjul på at klubbens organisering har mye å si.

- Jeg ønsker å finne en klubb hvor jeg fullt ut får være sjef for det sportslige, sier Eggen"

 

Lykke til sier jeg da...hehe...


Da får han vel finne seg en eller annen "breddeklubb" å trene, for i de aller fleste profesjonelle klubber har jo ikke treneren det fulle og hele sportslige ansvaret, slik som jeg har forstått det hvertfall. Virker på meg som Eggen ikke helt har utviklet seg i tråd med dagens moderne fotball, men derimot henger igjen i måten klubblag ble drevet på for 5-10 år sida. Han er utvilsomt en dyktig trener, men nå må han vel snart skjønne at en mann alene kan ikke være sjef for det sportslige. Blir spennende å se om Eggen noensinne kommer tilbake som topptrener igjen, håper jo det da, men er sannelig ikke helt sikker.

---------------------------

Lenge leve "hjørnet"!


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 31 jan 07, 15:44
Dette valgte eggen selv så han får ha lykke til videre i karrieren....

freud

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 07
Innlegg: 115

Lagt til: 31 jan 07, 15:53
Opprinnelig postet av Oslo

- Jeg ønsker å finne en klubb hvor jeg fullt ut får være sjef for det sportslige, sier Eggen"

 

Og hva er så "det sportslige"? I Eggens Kardemommeby så virker det som om det er alt fra hva spillerne spiser til frokost, hva slags gress vi skal ha på stadion, hvor skal vi kjøpe spillere, mye mer enn det som skjer på treningsfeltet og på banen.

Et selvbilde han bare må ha arvet!

---------------------------

En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske

…. og jeg som drømmer om FFK-gull !


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 31 jan 07, 16:07
Endret: 31 jan 07, 16:31

 

Opprinnelig postet av freud

Og hva er så "det sportslige"? I Eggens Kardemommeby så virker det som om det er alt fra hva spillerne spiser til frokost, hva slags gress vi skal ha på stadion, hvor skal vi kjøpe spillere, mye mer enn det som skjer på treningsfeltet og på banen.

Et selvbilde han bare må ha arvet!


He..he..ja og i tillegg hvilken stadio "vi" skal spille på !

tenk om han ikke hadde tatt tak i disse tingene da han var her?Hvem hadde gjort det da?

Det rare var jo hvor bra han klarte jobben sin, med alle de oppgavene han hadde, synd han ikke ble med videre.

---------------------------

Moss !?....nei et sted får vi jaggu sette ned strikken.
Send en hund etter øl...


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 12 feb 07, 23:31
Jeg ser nå at K.T. Eggen av flere medier lanseres som Rune Bratseths arvtager i sportsdirektør-rollen i Rosenborg. Men han ønsker visst selv å være trener istedet. Hadde han tatt den jobben hadde han hvertfall fått den makten han gjerne vil ha. Og da kunne han  delegert makten videre til trener-stillingen og deretter ansatt seg selv i denne jobben   

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 feb 07, 07:57

Opprinnelig postet av aavdst
Jeg ser nå at K.T. Eggen av flere medier lanseres som Rune Bratseths arvtager i sportsdirektør-rollen i Rosenborg. Men han ønsker visst selv å være trener istedet. Hadde han tatt den jobben hadde han hvertfall fått den makten han gjerne vil ha. Og da kunne han  delegert makten videre til trener-stillingen og deretter ansatt seg selv i denne jobben   

Priceless!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f