Husk meg
Brukernavn
Passord

Kanarifansen- rekordstort salg av sesongkort på feltet

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 22 jan 07, 12:46
Endret: 22 jan 07, 12:48

Kanarifansen selger godt med sesongkort.  Det vanker en bonus på dem om de klarer å selge mer en 1000 kort. De har et felt på 2000 - 2500.... Det er noe å strekke seg etter for oss i Plankehaugen.

http://www.kfl.no/les.php?id=176

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 22 jan 07, 23:05
Opprinnelig postet av Jonek

Kanarifansen selger godt med sesongkort.  Det vanker en bonus på dem om de klarer å selge mer en 1000 kort. De har et felt på 2000 - 2500.... Det er noe å strekke seg etter for oss i Plankehaugen.

http://www.kfl.no/les.php?id=176

 

 

Nja, kan vel strengt tatt ikke kjøpe mer enn ett kort til meg selv, selv om Bilettservice ville ha meg til å kjøpe ett til prisen av 2......

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
Msn : frpau@hotmail.com
----
Simen, måtte du BRENNE!!


FFK_Jens

Bedriftsspiller
Ble medlem: 05 jan 07
Innlegg: 9

Lagt til: 01 feb 07, 21:35
kanari-fansen imponerer meg mer å mer.. de er best i norge på tribunen.. å det ser ut som dem bare vokser å vokser..

---------------------------

I år så tar vi alt


harald_ffk

Knøttespiller
Ble medlem: 01 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 01 feb 07, 22:58
Sterkt av kanarifansen, bør være ett punkt vi kan utvikle oss på, større salg av sesongkort

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 14 feb 07, 19:24
Endret: 14 feb 07, 19:26

http://www.fredrikstadfk.no/default.asp?ArtID=740

"Vi vil nå et mål ved å selge 11.000 sesongkort."

Jeg har aldri hørt makan til tøv.

Hva gjør vi når Vålerenga kommer på besøk? De kommer GARANTERT med flere enn 1.500 klansmenn. Og de som da ikke har sesongkort, sånn som jeg, hva gjør vi da? Og de som bor i Oslo og ikke har noe bruk for sesongkort da de ikke kan møte på alle kampene?

Jeg veit at 11.000 sesongkort sannsynligvis ikke kommer til å skje her i Fredrikstad med mindre vi vinner CL ellernoe, men at klubben alikevel tenker tanken uten å ha tenkt på konsekvensene og at de faktisk stenger endel personer ute, både hjemme-, og bortesupportere syntes jeg er helt utrolig. Klart at vi vil ha flest mulig sesongkort på nye Stadion, men det får være snakk om.

Dessuten er det ikke gratis å være med i den konkurransen heller, du må kjøpe et "Jakten på seriegullet" kort til 175 spenn.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 14 feb 07, 21:47
Endret: 14 feb 07, 21:48
Opprinnelig postet av Martin_
Hva gjør vi når Vålerenga kommer på besøk? De kommer GARANTERT med flere enn 1.500 klansmenn. Og de som da ikke har sesongkort, sånn som jeg, hva gjør vi da? Og de som bor i Oslo og ikke har noe bruk for sesongkort da de ikke kan møte på alle kampene?

Klanen (og alle andre bortelag) har bare krav på 5% av kapasiteten, dvs 0.05 * 12.800 = 640. Altså 1.160 billetter igjen til fritt salg.

Opprinnelig postet av Martin_
(...) at de faktisk stenger endel personer ute, både hjemme-, og bortesupportere syntes jeg er helt utrolig. Klart at vi vil ha flest mulig sesongkort på nye Stadion, men det får være snakk om.

At FFK stenger bortesupportere ute bryr jeg meg fint lite om. Det er hjemmesupportere, altså FFK-supportere, som bør være fokus, og de 11.000 som faktisk har kjøpt sesongkort er vel nettopp det... FFK-supportere.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 14 feb 07, 21:54
Endret: 14 feb 07, 22:02
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Martin_
Hva gjør vi når Vålerenga kommer på besøk? De kommer GARANTERT med flere enn 1.500 klansmenn. Og de som da ikke har sesongkort, sånn som jeg, hva gjør vi da? Og de som bor i Oslo og ikke har noe bruk for sesongkort da de ikke kan møte på alle kampene?

Klanen (og alle andre bortelag) har bare krav på 5% av kapasiteten, dvs 0.05 * 12.800 = 640. Altså 1.160 billetter igjen til fritt salg.


Okey, gir meg på den, men alikevel, man veit at det kommer flere fra Oslo den dagen.

Da kunne vi trengt et slikt system de har i Spania. De som har sesongkort har et elektronisk kort de legger på en sensor som leser av kortet hver gang de entrer stadion, og hvis ikke alle blir registrert, legges disse billettene ut for salg i sjapper utenfor arenaen.Veit at mange spanske toppklubber bruker dette systemet.
 Kanskje det ikke hadde vært så dumt med 11. 000 sesongkort likevel...

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10062

Lagt til: 14 feb 07, 22:02
Endret: 14 feb 07, 22:02
Opprinnelig postet av Martin_
Da kunne vi trengt et slikt system de har i Spania. De som har sesongkort har et elektronisk kort de legger på en sensor som leser av kortet hver gang de entrer stadion, og hvis ikke alle blir registrert, legges disse billettene ut for salg i sjapper utenfor arenaen.Veit at mange spanske toppklubber bruker dette systemet.
 Kanskje det ikke hadde vært så dumt med 11. 000 sesongkort likevel...

Det er ingen dum tanke det. Jeg tror de har et slikt system på Lerkendal også. Når sant skal sies, så er det nok ikke sikkert at den investeringen et slikt system ville ha kostet kan forsvares i reelle inntekter for Fredrikstad. Så attraktiv er ikke fotballen her til lands sammenlignet med England og Spania. Men tanken er god.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 14 feb 07, 22:50
Hva med strekkode på kortet og en strekkodeleser når man går gjennom portene? Tror ikke nødvendigvis kostnadene på det ville vært for høye, men ser heller ikke at det er behov for det. Var vel kun hjemmekampen mot RBK i fjor at det kunne vært behov for noe sånt, men det ble vel tilnærmet stappfult da. På de mest aller mest populære kampene hvor det kunne vært en fordel å få lagt ut eventuelle uavhentede biletter slik at det ble stappfullt vil vel stort sett alle som har sesongkort bruke kortet sitt...

---------------------------

Norgesmester


TAG

Bedriftsspiller
Ble medlem: 02 mar 05
Innlegg: 4

Lagt til: 15 feb 07, 09:51

En god idé med slikt registreringssystem. Men hva om man har sesongkort og ikke rekker til stadion (av diverse årsaker) før det er spilt 10 minutter av 1.omgang. Kommer man da ikke inn fordi plassen din er solgt da du ikke er blitt registrert inn? Da hadde nok jeg blitt litt sur.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 15 feb 07, 10:05
Opprinnelig postet av TAG

En god idé med slikt registreringssystem. Men hva om man har sesongkort og ikke rekker til stadion (av diverse årsaker) før det er spilt 10 minutter av 1.omgang. Kommer man da ikke inn fordi plassen din er solgt da du ikke er blitt registrert inn? Da hadde nok jeg blitt litt sur.



Det kan fort bli et problem, da de fleste seongkortinnehavere ikke kommer før tidligst 20 minutter før kamp, siden de veit at de har jo sitt sete uansett.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


harald_ffk

Knøttespiller
Ble medlem: 01 feb 07
Innlegg: 29

Lagt til: 18 feb 07, 12:12
11.000 solgte sesongkort er vel ganske urealistisk, ihvertfall pr. dags dato. Det bør jo også være endel enkeltbilletter til salgs, det skal jo være mulig for folk å dra på kamp uten at de må ha sesongkort

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 19 feb 07, 08:33

Opprinnelig postet av harald_ffk
11.000 solgte sesongkort er vel ganske urealistisk, ihvertfall pr. dags dato. Det bør jo også være endel enkeltbilletter til salgs, det skal jo være mulig for folk å dra på kamp uten at de må ha sesongkort

Det er kanskje urealistisk, men det er ikke en menneskerett å få kjøpt billett til en FFK kamp. Om FFK selger 11000 sesongkort er det ikke noe annet enn positivt. Da kan det være et signal om å bygge stadion ut til 15500 tilskuere....

Det beste for FFK er det at så få som mulig, har mulighet til å kjøpe enkelt billett. Det betyr at sesongbillett er tingen.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340