Husk meg
Brukernavn
Passord

Morgan på Radio Fredrikstad idag!

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 21 des 06, 18:36
Flere som hørte Morgan på RF idag? Synes han virket veldig åpen og ærlig, selv om det vel er tydelig at det har blitt delvis trikset med den hele og fulle sannhet. Kan skjønne at han synes det er leit at hans "evt fortid" som han sa, skal føre til at han starter på jobben med et slags handicap. Og at denne "evt fortiden" blir dratt opp og brukt imot han i alle saker med en viss kontrovers.

Stå på Morgan!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 21 des 06, 18:44
Jeg linket til det i Olafsen-tråden også, men for de som ikke har fått det med seg så ligger intervjuet ute her via f-b.

Morgan er flink til å snakke for seg.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 21 des 06, 19:16

Opprinnelig postet av Costanza
 
Morgan er flink til å snakke for seg.

 

Det er han, og det er en bra egenskap i hans jobb.

 

Da vet vi hvertfall at FFK så langt ikke har gitt et konkret tilbud til noen trenere ennå. Alle spekulasjoner og påstander i det spørsmålet er medieskapt.

 

Så uventet.


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 21 des 06, 20:30
er det bare meg, eller minner han ene i Heroes om en yngre versjon av Morgan? hehe.Kanskje Morgan kan fly han også:D

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Slabbedasken

Juniorspiller

Ble medlem: 30 jan 06
Innlegg: 177

Lagt til: 21 des 06, 21:20

Det jeg likte minst med det intervjuet, som forøvrig var et ok intervju, var da Morgan sa:  " Vi har også gode trenere innad i klubben som kan overta frem til vi EVENTUELLT annsetter en ny trener." 

Helvete heller. Håper de er 100% fokuserte på å skaffe en ny passende trener og at de ikke anser DEN backup-løsningen som god nok.

---------------------------

Vin og blomster på bordet...


Funk1

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03
Innlegg: 403

Lagt til: 22 des 06, 09:54
Endret: 22 des 06, 09:57
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Da vet vi hvertfall at FFK så langt ikke har gitt et konkret tilbud til noen trenere ennå. Alle spekulasjoner og påstander i det spørsmålet er medieskapt.

 

Så uventet.



Dette er neppe medieskapt. Olafsen uttalte jo selv til F-B at han hadde fått en henvendelse fra FFK. Det hadde han selvfølgelig ikke sagt hvis det ikke var sant. Det som er rart her er hvorfor i all verden Andersen liksom skal legge skjul på at en slik henvendelse har forekommet? Det er da ikke underlig at FFK kontakter ulike kandidater når de er på trenerjakt, og da er det vel like greit å innrømme det? Alt annet vil jo bare skape forvirring og enda mer spekulasjoner, noe som neppe er en god situasjon slik FFK framstår om dagen.

Dette er slett ikke god komunikasjon, det er dårlig kommunikasjon.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 22 des 06, 10:30
Endret: 22 des 06, 10:30
Opprinnelig postet av Slabbedasken

Det jeg likte minst med det intervjuet, som forøvrig var et ok intervju, var da Morgan sa:  " Vi har også gode trenere innad i klubben som kan overta frem til vi EVENTUELLT annsetter en ny trener." 

Helvete heller. Håper de er 100% fokuserte på å skaffe en ny passende trener og at de ikke anser DEN backup-løsningen som god nok.

 

Det er nok mere ment som en tillitserklæring til de som allerede er i systemet samt at det er naturlig at de som er assistenter og juliortrenere blir vurdert i en prosess som dette.

 

Men når denne prosessen nærmer seg slutten tror jeg vi ikke lengre ser navnet til Ahlsen eller Haugen på listen over kandidater.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 22 des 06, 16:36
Opprinnelig postet av Funk1
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Da vet vi hvertfall at FFK så langt ikke har gitt et konkret tilbud til noen trenere ennå. Alle spekulasjoner og påstander i det spørsmålet er medieskapt.

 

Så uventet.



Dette er neppe medieskapt. Olafsen uttalte jo selv til F-B at han hadde fått en henvendelse fra FFK. Det hadde han selvfølgelig ikke sagt hvis det ikke var sant. Det som er rart her er hvorfor i all verden Andersen liksom skal legge skjul på at en slik henvendelse har forekommet? Det er da ikke underlig at FFK kontakter ulike kandidater når de er på trenerjakt, og da er det vel like greit å innrømme det? Alt annet vil jo bare skape forvirring og enda mer spekulasjoner, noe som neppe er en god situasjon slik FFK framstår om dagen.

Dette er slett ikke god komunikasjon, det er dårlig kommunikasjon.

 

Mediene påsto at Olafsen hadde fått et konkret konkraktstilbud. Det var det som ikke stemte. Andersen nektet da ikke for at de hadde tatt kontakt, men sier kontakten var mer uformell, en forespørsel om fremtidsplaner osv. Altså ikke et konkret tilbud om kontrakt. Synes egentlig ikke dette var så veldig forvirrende.

 

Men det er typisk mediene å kjempe om å være først med alt, så hvis de fanger opp et rykte så kan det fort være noen tar sjansen på å trykke det som sikker informasjon, i håp om at det skal vise seg å stemme. Tror nok det er noe slikt som har skjedd her.


Ido Form Klyster

A-lagspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 605

Lagt til: 22 des 06, 18:42
Synes rett og slett Morgan høres ærlig ut, og han har aldri gjort noe annet for meg heller. Tror han er en bra kar, se hva han gjorde i Lyn. Kun de beste lederne tar den hele og fulle støyten slik at resten av organisasjonen får arbeidsro. Mens det blåste som verst rundt øra på MA bygde Lyn opp en solid økonomi og et bra lag.

---------------------------

-Det er min forbannede rett å skrike når jeg har kjøpt billett-


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 23 des 06, 03:00

Stengt



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340