Husk meg
Brukernavn
Passord

Hyllesttråd: Takk for alt Eggen!

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03

Lagt til:
Tenkte det var på sin plass med en liten hyllesttråd til treneren som førte oss vekk fra skyggen og inn i solen. Selv om jeg ikke har vært en kjempefan av deg i det siste, så har du utvilsomt en stor del av æren for at klubben er der den er i dag, og også at vi spiller på ny stadion til året.

Takk for alt Eggen!

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04

Lagt til:

Takk for at du tok oss fra 2 div og til tippeligaen

Takk for at du har holdt oss oppe i tippeligaen i 3 sesonger

Men på plass med nytt blod nå

Takk for alt eggen

---------------------------

«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05

Lagt til:

Takk for at du tok oss opp til tippelagen og cupgullet hjem til plankebyen.

Takk for alt, Eggen...

"Mens vi venter på en ny storhetsperiode"

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05

Lagt til:

Takk for alt og lykke til,Eggen..

Men nytt blod trengs!

FFK,klubben i mitt hjerte :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03

Lagt til:

Takker for alt du har gjort for FFK og ikke mins at du klarte å få oss vekk fra sumpa i 2. divisjon, til 1. divisjon, Tippeligaen og ikke minst at vi har blitt værende der, jobbingen med den nye Stadion og  at det toppet seg med cupfinaleseier.

Tar nok før man klarer å få deg ut av tankene Knut Torbjørn, takk for tiden i FFK.

A-lagspiller
Ble medlem: 01 nov 04

Lagt til:
Takk for ALT Eggen! Utrolig synd gubbestyret klarte å skvise deg ut...

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03

Lagt til:
Takk for alt du har gjort for klubben vår Knut Thorbjørn! Du har vært FFK`s frelser fra 2 divisjon og frem til cuptriumfen 2006! Lykke til videre KTE!!

Jørn Moum
FFK, The Pride of Norway!

«I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste
20 minutter i mitt liv» George Best (1946-2005)

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03

Lagt til:
Lykke til videre...... Så får vi håpe det ikke går med oss som det gikk med Moss når du forlot dem etter 5 år......

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04

Lagt til:

Takk for alt du har gjort for FFK, Knut Torbjørn

Ønsker deg lykke til videre

FFK ØSTFOLD`S FOTBALL-STOLTHET!

BYGG PÅ STADION TIL 20 000!
SÅ DRØMMEN OM CHAMPIONS LEAGUE I VÅR EGEN STORSTUE IKKE DØR!

Knøttespiller

Ble medlem: 31 okt 03

Lagt til:
dette var for ille..

takk for alt og lykke til videre!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04

Lagt til:

Takk for alt Eggen!!!

Du redda klubben!!!

Du vil altid væra Norges beste trener for meg!!

A-lagspiller

Ble medlem: 05 jun 04

Lagt til:
Endret:

En hyllest er på sin plass.

Takk, Knut Torbjørn. For at vi er et topplag igjen. For at vi vant cupen. Du har stor del av æren for suksessen.

Synes det er uverdig hvordan din strålende karriere avsluttes i vår flotte klubb, men jeg vet jo ikke alt om hva som har foregått i kulissene.

Har vanskelig for å se hvem styret skal kunne erstatte deg med, og håper du gjør som din far gjorde for mange år siden; kom tilbake etter å ha sagt opp i Rosenborg.

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
K.T. EGGEN vil alltid være stor i våre øyne! Takk for fine år! :) Takk for fine turer rundt på østlandet den gangen vi var i 2. div. og 1. div. Lykke til videre!

Who is General Failure and why is he reading my disc??

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04

Lagt til:

Takk for at du satt Fredrikstad på fotballkartet igjen! Vemodig å åpne ny stadion uten deg..

We play with 2 stoppers and 3 spisses...
Nils Arne Eggen

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04

Lagt til:
Takk for opprykkene, takk for at du redda plassen ifjor, takk for cupgullet og du hadde så indelig fortjent og lede laget i Europa. En stor del av det FFK har stått for har forsvunnet fra klubben idag. TAKK FÅR ALT EGGEN!!!!

Juniorspiller

Ble medlem: 02 nov 04

Lagt til:
Takk for alt KTE. Lykke til videre.

Ivrig aristokrat
Sempre Fi ! Forza FFK !

Knøttespiller

Ble medlem: 22 okt 04

Lagt til:
TUSEN TAKK for alt Knut Thorbjørn Eggen...

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05

Lagt til:
Takk for alt du sa, Eggen
Takk for alt du ga, Eggen
Takk for alle gledene
som vi har hatt med deg.

Fredrikstad gråter nå, Eggen
Det må du forstå , Eggen
Vi vil aldri glemme,
vi vil aldri glemme deg.

Ære være Plankebyen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04

Lagt til:
eggen er var alfo omega for ffk`s vei tilbake til toppen. dette er rett og slett utrolig trist. først simen så eggen, hvem blir den neste? uansett eggen har gjort et fantastisk arbeid med klubben og vil bli husket som en av de største trenerne vi har hat!!!

UEFA KØPPEN 2007?!

Juniorspiller
Ble medlem: 15 okt 06

Lagt til:

Takk for at du fikk oss fra 2 divisjon i 2002 til Tippeligaen i 2004!

Takk for cupgull og uefa cup!!

Lykke til Videre... Og takk for alt

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05

Lagt til:
Takk for at du tok oss opp fra gjørma i 2. divisjon og til cupgullet iår! All respekt og ære til deg! Takk for alt, lykke til videre!.

9. april gjenforenes vi!

Let`s go fucking mental!

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:

Ingen trær vokser inn i himmelen, heter det. Men takk for at du har gitt meg tilbake trua på FFK, Eggen!

(Det er visst ingen ben på dette smiletrynet, men det skal altså forestille stående applaus)

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03

Lagt til:
Jaja, KTE, var detta lurt da? Nå hadde du sjansen til å trene en klubb som skulle spille e-cup og i tillegg få publikumsdasser med innlagt vann og lys. Men takk for utrolig mange fine og neglebitende stunder og for å aldri å gjøre skam på FFK i media.

Hadde vært moro å vite om du hadde årna deg ny jobb før du sa opp?

Bjørkøy som Statsminister!

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06

Lagt til:

I kveld er det mange "folkelige" uttrykk som nok ikke vil settes pris på av alle lesere (og moderatorer) som svirrer rundt i huet mitt. Men det eneste som gjenstår å si er - dessverre - takk for alt, Knut Torbjørn! Det har vært mye nerver og frustrasjoner, men det er en del av leken, og spiller ingen rolle med fasit i hand. Det var til og med verdt det! Det ble opprykk til 1. divisjon, opprykk til eliteserien året etter (!), plassen ble redda "mot alle odds" tre år på rad, og hvem ville kunne finne på å tenke tanken om å sparke deg etter festen 12. november?

Bare du sjøl, faktisk.

Enhver må ta de valga som føles rett for en sjøl, og vi andre må bare respektere det. Jeg kan ikke fatte hvordan Simen, når han først hadde behov for et miljøskifte, kunne velge å dra til Lillestrøm av alle steder. Jeg kan ikke heller forstå at du kan forlate alt dette du har bygd opp for noe jeg ser på som en filleting. Men sjøl har jeg nettopp sagt opp en jobb i et stabilt firma med en god kultur og hyggelige kolleger, og jeg har i hvert fall ikke noen annen jobb å gå til, og det er ikke så mange som skjønner det heller.

Så takk skal du ha, Knut Torbjørn! Lykke til videre! Og god jul. :-)

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03

Lagt til:
Takk for alle opplevelser du har vært med på å fore oss med Eggen jr.

Håper virkelig du har blitt behandlet med respekt i den siste tiden og avgjørelsen kom som en følge av at styret mener å utvikle klubben i riktig retning, ikke som følge av et skittent maktspill med sponsorer som en av de involverte parter!

Rød.... hvit... og patriot!

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

20/02/2026 20:30 | 392cfb88