Husk meg
Brukernavn
Passord

Den store ryktetråden

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 19 nov 06, 22:44
Endret: 19 nov 06, 22:57
Alle ubekreftede rykter skal postes og diskuteres i denne tråden. Såkalte "sikre kilder forteller meg at..."-innlegg og andre finurlige metoder for å spre rykter skal postes i denne tråden med mindre ryktene er bekreftet av troverdige medium.

Bekreftede rykter (fra aviser og lignende), prøvespillere og spilleroverganger kan diskuteres i egne tråder.

På dette viset håper vi å oppnå et mer oversiktlig forum og færre pågående identiske diskusjoner i flere tråder samtidig.

Reelle og aktuelle spillere fortjener egne tråder, så ikke nøl med å opprette egne tråder i slike tilfeller.

moxi

Juniorspiller

Ble medlem: 11 mai 03
Innlegg: 150

Lagt til: 22 nov 06, 01:12
Fra rimelig sikre kilder har 2 personer i Fr.stad betalt kontrakten til STEFFEN IVERSEN. Han er på vei til FFK !!

---------------------------

moxi-V
Med Tarik til toppen !


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 22 nov 06, 02:12
Opprinnelig postet av moxi
Fra rimelig sikre kilder har 2 personer i Fr.stad betalt kontrakten til STEFFEN IVERSEN. Han er på vei til FFK !!

Takk Moxi for at du benyttet tråden riktig. Dette et et stjerneeksempel på hva denne tråden skal benyttes til. Pluss i boka!

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 22 nov 06, 09:19

Opprinnelig postet av moxi
Fra rimelig sikre kilder har 2 personer i Fr.stad betalt kontrakten til STEFFEN IVERSEN. Han er på vei til FFK !!

Det høres meget sannsynlig ut. Han ble jo seriemester med VIF i 2005, med RBK i 2006 og har vel tenkt å bli seriemester for sin tredje norske klubb for tredje året på rad - nemlig FFK? Ikke så dumt tenkt det nei...  :-)


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 nov 06, 13:11
Har hørt flere trøndere snakke om Brenne, og er villig til å gi oss Solli i innbytte. Snakkes visst en om dette på brakka om dagen i følge interesserte trøndere. Etter min mening er ikke Solli en tiendel engang av det Brenne er. Håper ikke Eggen føler behov for å være snill overfor gamleklubben sin..

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 22 nov 06, 13:16
Opprinnelig postet av Shadar
Har hørt flere trøndere snakke om Brenne, og er villig til å gi oss Solli i innbytte. Snakkes visst en om dette på brakka om dagen i følge interesserte trøndere. Etter min mening er ikke Solli en tiendel engang av det Brenne er. Håper ikke Eggen føler behov for å være snill overfor gamleklubben sin..


Solli er ikke engang verdt lissene på fotballskoa til Brenne.  Fysj og fy hvis det stemmer.

Men Iversen, til tross for hans noe lugubre fremtoning, er en spiller jeg gjerne hadde sett score 15+ mål for FFK neste år.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 nov 06, 13:19
Ja. Iversen hadde vært bedre, selv om han har en ekkel fremtoning på banen. Jeg vet ikke hvor mye hold det er i ryktene, men tatti betraktning at Brenne kanskje kunne ha godt av litt miljøskifte+at solli for tiden er på landslaget i større eller mindre grad, så er det vel ikke helt utenkelig. Grøss*

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 22 nov 06, 13:38
Kjetil Rekdal bekrefter at han kan komme til og se mot Norge for og hente spillere til sin nye men nedrykstruede klubb Lierse, Vi vet jo at Rekdal har sansen for både Berti og Simen så skal ikke se bort ifra at han slenger inn noen forespørseler på disse spillerne.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 22 nov 06, 15:01
Hmm. Da blir det kanskje non schillings i lomma på FFK + at det eventuelt blir rom for Stadheim. Det hadde det vel blitt uansett kan jeg tenke meg men...

Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 22 nov 06, 15:14
Takke meg til å selge Brenne til Lierse. VIl ikke se han i en annen norsk klubb.

---------------------------

Fredd


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 22 nov 06, 18:12
vet ikke hvor my penger reka får å rutte med i lierse.men det er ikke umulig at han kan være ute etter noen ffk spillere som f.eks nevnte brenne bertilsen.eller også bjørkøy som ikke har den samme verdien som de andre enda.har han litt penger så kan det hende at han er ute etter tarik som har sagt at han drar til utlandet hvis han får et tilbud.å nå som vi har fått to nye unge med de samme talentene som tarik kan det hende han har ekstra lyst til å flytte på seg

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 06, 12:36
Eggen leter etter en dirigent samt en allrounder.

Dette er vel Lago + Jan Gunnar Solli i bytte mot Brenne.

Kongerapærn

Juniorspiller

Ble medlem: 06 apr 06
Innlegg: 148

Lagt til: 23 nov 06, 12:51

Nei, takk til Jan Gunnar Solli. Ikke god nok til å heve laget. Og Lago er fra Uruguay, altså enda en ikke-eu spiller. Tviler derfor på at han er aktuell da vi har 3 stk fra før.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 nov 06, 12:56
Endret: 23 nov 06, 12:57
Ja til solli, men vi må ha en til da

---------------------------

se min nye og berdre hjemmeside: http://keiko99.net
Fotball forum med avstemninger osv..


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 nov 06, 14:03

jan gunnar solli er nok ikke noe bedre enn de andre vi har på laget.

han er jo nesten vaksinert mot å skore mål


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 nov 06, 14:09

Tror Eggen kune bygd opp Solli til å bli den klassespilleren han en gang var. Men vil da ha han som indreløper, ikke potet, det er jo det som har ødelagt han som spiller.

 

Tror ikke RBK er interessert i Brenne, han er ikke bedre enn de indreløperne de allerede har.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 23 nov 06, 14:36

mifsud er jo ledig på markedet.han har sagt nei til start.får prøve oss der.han er jo en god spiller som skorer mål der andre gir opp.

patrice bernier vil også bort fra tromsø.nå vet ikke jeg om han hadde hevet eller senket laget men.

hvis eggen vil ha en god midtstopper så hadde jeg titta mot hamar å sett på han juha pasoia


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 06, 14:48
Personlig er jeg ikke interessert i Solli, men jeg tror nok kanskje Rosenborg helst vil ha noe for ham, mens han ennå spiller kamper.

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 23 nov 06, 14:53
Opprinnelig postet av scheien

mifsud er jo ledig på markedet.han har sagt nei til start.får prøve oss der.han er jo en god spiller som skorer mål der andre gir opp.

patrice bernier vil også bort fra tromsø.nå vet ikke jeg om han hadde hevet eller senket laget men.

hvis eggen vil ha en god midtstopper så hadde jeg titta mot hamar å sett på han juha pasoia

 

Mifsud har et Ego som får Jon Arne Riise til å se ut som sjenert! En spiller jeg absolutt ikke vil se i FFK drakt!!!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 23 nov 06, 16:10
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av scheien

mifsud er jo ledig på markedet.han har sagt nei til start.får prøve oss der.han er jo en god spiller som skorer mål der andre gir opp.

patrice bernier vil også bort fra tromsø.nå vet ikke jeg om han hadde hevet eller senket laget men.

hvis eggen vil ha en god midtstopper så hadde jeg titta mot hamar å sett på han juha pasoia

 

Mifsud har et Ego som får Jon Arne Riise til å se ut som sjenert! En spiller jeg absolutt ikke vil se i FFK drakt!!!

 

Hehe.. Der lo jeg godt gitt. Bra sagt.

Patrice Bernier er noen-eu-player, ergo; uaktuel. Pasoja er god, men Martinsen er bedre etter min mening. Kan ikke skjønne de som mener han ikke er det. Må ikke bare se på VG-børs. Det bør vel veie litt tungt at han er lokal også? Det er blitt spådd at fotballinteressen i Norge kommer til å dale pga manglende lokale spillere. Med det nærmiljøet FFK har bør ikke dette bli realiteten her. Jeg vil gå så langt som å si at det er useriøst hvis FFK ikke velger å hente Martinsen snart. Jeg forstår det bedre hvis det fremdeles er Moss som priser ham ut av markedet.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340