Husk meg
Brukernavn
Passord

Testsynging

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Superkjegle

A-lagspiller

Ble medlem: 01 nov 04
Innlegg: 246

Lagt til: 06 nov 06, 00:26
Det er bra låt i den nye stadion

Hælla, hælla

Dette er 3 kæll oppunder taket på svingen mot elva, og en puslete Sony/Ericsson telefon som tar opp lyden nede fra matta/gølvet.

Gleder meg til å høre stinn brakke der..

---------------------------

Dont fuck with me bitch, i am the mightiest sorcerer in this land.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 06 nov 06, 00:35
Kult!

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 nov 06, 00:35
Jeg kan bekrefte at det funka meeeget bra oppunder der, altså. Vi, Superkjegle, Snæbbus#1 og undertegnede, fikk en fantastisk respons fra taket, lyden kom ned igjen, og de som sto nede på matta kunne berette at vi faktisk fikk litt trøkk på sakene.

Det er verdt å merke seg at vi sto helt øverst på plankehaugen, og at tilhørerne sto 15 meter inn på matta med mobiltelefon, sannsynligvis ca 50 meter fra!!!

Sjøl fikk jeg vel en smule gåsehud av å høre den rå lyden bare fra tre kæll, for dette blir bra, med 3000 gærne PH-medlemmer!

Opptaket er gjort på nye stadion samme dag som den gamle skulle stenge, så vi syntes det var en passende overgang, hehehe.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 07 nov 06, 00:38
Opprinnelig postet av Asgeir
Opptaket er gjort på nye stadion samme dag som den gamle skulle stenge, så vi syntes det var en passende overgang, hehehe.


Det står om dere i avisa i dag.

---------------------------

Ansvarlig redaktør


Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 07 nov 06, 10:58
Ja, vi ble litt overraska over at det sto åpent der. Grunnen kan ha vært at de drev og tok ned et stillasje på utsiden (mot høyskolen), og kjørte saker og ting inn på anlegget. Vi gikk opp rampa som kommer ned mot "Plankehaug-plassen". Den plassen kommer til å bli et fantastisk supportersentrum, og jeg har vel egentlig allerede bestemt meg for årskort på plankehaugen til året. Ståplasser er jo bare fint.

Problemet med folk inne på området var at membranen ikke tåler mye tråkking, etter det han sa, bygningsarbeidern som kasta vårs ut.

Jeg gleder meg til å høre plankehaugen i full utfoldelse til året.

ST

Juniorspiller

Ble medlem: 24 apr 06
Innlegg: 122

Lagt til: 08 nov 06, 15:17
Det høres bra ut! =) Gleder meg til når 3 mann blir forsterket med kanskje 1000 til, og alle synger for full hals!

---------------------------

Semper Fi - Evig Troskap

FFK for Alltid!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f