Forslag til nye spillere
Hvordan går det egentlig med utviklingen til Ole Christoffer Heieren Hansen på Sparta?
Jeg vet han har noen U18 og U19 kamper, men jeg har ikke sett ham spille selv og vet derfor ikke om han har noe i en tippeligastall å gjøre.
Opprinnelig postet av Funk1
Bjørkøy skal spille på midten sammen med Ramberg. Da trenger vi alternativer i høyre back posisjon.
Ring Christoffer Andersson:
http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article901510.ece
Har heller tro på Berg på midten i steden for Ramberg jeg da.
Virka i følge Morgans uttalelser at penge kassa er tom, og at det ikke kommer flere spillere på dette overgansmarkedet. Kan vel stemme ganske bra med tanke på at de ville ha troppen klar til la manga turen 24 feb
Synd, kunne sett for meg en eller to spillere til som er bedre enn de vi har per dags dato
Kunne tenkt meg en solig defansiv midtbanespiller, som kunne ligge som en anker
Og en høyrevin/spiss, dette kommer helt an på hva slags rolle tarik er tiltengt på laget. Hvis han er tiltenkt spiss plass, så trenger vi sårt en høyre ving.
Men fatter ikke hvordan kassa allerede kan være tom?
---------------------------
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Defensiv midtbanemann. Løp og kjøp :-)
http://www.nettavisen.no/ioslo/article905960.ece
RednWhite
Opprinnelig postet av HotDream
Kjøpe med hva da?
«Gult kort for å kaste seg inn er greit. Til og med et rødt kort i ny og ned er OK, så lenge du gir alt. Jeg vil ha et grusomt lag. Jeg vil at motstanderne skal hate oss»
Opprinnelig postet av A9$h
Kjøpe med hva da?
MasterCard !! 
En drøm er oppfyllelsen av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevissst ønske
En drøm er en tilslørt oppfyllelse av et ubevisst, infantilt ønske
…. og jeg som drømmer om FFK-gull !
Opprinnelig postet av freud
Opprinnelig postet av A9$h
Kjøpe med hva da?
MasterCard !!
Lommeboka til Terje H & Co......?
RednWhite
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
Opprinnelig postet av keiko99
Han er i brann samtale.. kansje Martin Andresen forsvinner ?
De spiller ikke på samme plass keiko99.
Opprinnelig postet av keiko99
Den diskuskjonen kan bli lang Rune, men jeg vet at Jan Gunnar sa til tørum at han ville spille sentralt så da vet ikke jeg
Jeg kan ikke se for meg Solli sentralt i rollen til MA. I såfall så blir Brann rimelig svekka på den plassen.
Opprinnelig postet av ffkmufc
Solli hadde vært perfekt på midten vår! Trur han kunne blitt bedre her enn i RBK. Tviler desverre sterkt på at han kommer.
Hvis Jan Gunnar ville kommet til FFK så er det bare trekke over Mastercard`n og gå for han. Han blir kanskje litt lik Bjørkøy, men vi trenger jo en skikkelig god midtbanespiller ved siden av han og det kan Jan Gunnar Solli fort bli. Dersom han får signaler på at vi vil satse på han, så veier sikkert det tyngre enn å risikere benken for andre lag i Norge. Nå tviler jeg på om han er aktuell da, men jeg tror vi hadde trengt han. Uansett blir han sikkert for dyr, da han har 2 år igjen av kontrakten. Han går nok til Brann ja.
Lenge leve "hjørnet"!
Kortsiden Ultras-sitt ned og hold kjeft. Vi prøver å se kamp her !!!!
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg regner med dere er klar over at Pascal Simpson har lagt opp for noen år siden...
faan,trodde jeg fikk dere på kroken..Pascal må vel ha vært tidenes norske bomkjøp. 10 mill for en lat,utrent spiss .og københavn kjøpte han etterpå..vandrepokal i dårlig fotball
Opprinnelig postet av Vlad
faan,trodde jeg fikk dere på kroken..Pascal må vel ha vært tidenes norske bomkjøp. 10 mill for en lat,utrent spiss .og københavn kjøpte han etterpå..vandrepokal i dårlig fotball
10 millioner? Vålerenga kjøpte han vel for en eller to millioner (edit: mulig jeg tar feil, eneste summen jeg fant var fra et forum der prisen var 7,5 mill, men det var inkludert lønn) noe som da var en ganske betydelig sum. Men at han var et dårlig kjøp, det var det ingen tvil om.
Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Vlad
10 millioner? Vålerenga kjøpte han vel for en eller to millioner (edit: mulig jeg tar feil, eneste summen jeg fant var fra et forum der prisen var 7,5 mill, men det var inkludert lønn) noe som da var en ganske betydelig sum. Men at han var et dårlig kjøp, det var det ingen tvil om.
hadde vært dårlig kjøp om de fikk ham gratis.mener de ga ganske grasalt med spenn for ham..mulig jeg tar feil også....dog...fortsett med tråden
Hva med han?
Vet vi er tom for peng, men vil man greier man å skrape sammen det som trengs. Prisen virket heller ikke allverdens. En ny Nannskog?
Let the dice fly high!
Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
21/02/2026 11:13 | 00fd8b25