Husk meg
Brukernavn
Passord

Forslag til nye spillere

A-lagspiller

Ble medlem: 08 apr 03

Lagt til:

Daniel Bråten, hentn. Gin lovnad om at han skal få spille bortimot hver eneste kamp, og at vi selgern til en god pris i januarvinduet 08.

math

- Som enda ikke har kommet over at Kamma har sikra seg en spiller som Mannix. Hvor var du Morgan?

---------------------------

math

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06

Lagt til:
ennå ingen her som har fått med seg at vi kun har 6 mill oh handle for.

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:
Endret:
Opprinnelig postet av math

- Som enda ikke har kommet over at Kamma har sikra seg en spiller som Mannix. Hvor var du Morgan?

Har denne Mannix noen gang spilt på et bedre lag enn FFK??? Vet vi at han evt hadde forsterket FFK?? Synes du er litt vel bombastisk. Selv om han har vært i Liverpool betyr ikke det at han skal forsterke ethvert Tippeligalag...

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06

Lagt til:
Hvis han har spilt for Liverpool så har han vel spilt for en bedre klubb enn FFK?  

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05

Lagt til:

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Hvis han har spilt for Liverpool så har han vel spilt for en bedre klubb enn FFK?  

Han har vel aldri spilt på Liverpools a-lag??? B-laget og juniorlaget til Liverpool er ikke bedre lag enn FFK.

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07

Lagt til:

Noe for oss??

Jeffrey Aubynn

Frosset ut av klubben.

Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06

Lagt til:
han så ikke dårlig ut han. men vi har vel egentlig nok kantspillere i klubben spør du meg. er nok ikke den plassen som er prioritet. med mindre han kan gå rett inn å danke ut kvisvik. trenger en sentral midtbane å en stopper nå så er jeg fornøyd

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07

Lagt til:

Opprinnelig postet av scheien
han så ikke dårlig ut han. men vi har vel egentlig nok kantspillere i klubben spør du meg. er nok ikke den plassen som er prioritet. med mindre han kan gå rett inn å danke ut kvisvik. trenger en sentral midtbane å en stopper nå så er jeg fornøyd

Enig, han er sannsynligvis utenfor rekkevidde uansett. Hadde kanskje vært morro å sett nærmere på`n. Men det er først og fremst en stopper/høyrebeck, midbaneanker og en målfarlig spiss vi trenger.

Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fixi. Paxi fix

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06

Lagt til:

Hva med han her?

Litt høy lønning men......

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=152183

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Martin

Hva med han her?

Eller urealistisk

http://keiko99.net

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av Martin

Hva med han her?

han har jeg ikke trua på. får han ikke spille i madrid så har han ikke noe på ffk å gjøre.

men fra spøk til alvor. så syns jeg det er greit å legge inn mer sannsynlige spillere på denne tråden.

Landslagsspiller

Lagt til:
Hva med Tommy Svindal Larsen? Hadde inntrykk av at han bare var middels fordnøyd med tingenens tilstand i Odd i fjor. Eller er han for etablert til at FFK er interessert?

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
Hva med Tommy Svindal Larsen? Hadde inntrykk av at han bare var middels fordnøyd med tingenens tilstand i Odd i fjor. Eller er han for etablert til at FFK er interessert?

Grunnen til at han var/er misfornøyd var jo at han ønsket å vinne noe på tampen av sin karriere, og siden FFK ikke er noen vesentlig større klubb enn Odd, så tror jeg ikke en overgang hit er veldig aktuelt for ham. Ville vel i såfall vært en av de "fire store" som flagger ambisjoner om seriemesterskap uten at det går utover troverdigheten og har finansielle muskler som går utover de andre klubbene, deriblant FFK...

Landslagsspiller

Lagt til:
Hvis han vil vinne cupen så tror jeg FFK er en av de sterkere kandidatene. Men ellers ser jeg poenget ditt.

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03

Lagt til:

Jeg synes ikke vi er bra skodd med kantspillere heller. Men hvis en er fornøyd med Stadheim, Hoås og Multe så er vi kanskje det. ( Vi kan ikke regne med ivorianerne ennå ) .Jeg foretrekker mye bedre kantspillere enn disse. Gjerne noen som danker ut Kvisvik.

Landslagsspiller

Lagt til:

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Jeg synes ikke vi er bra skodd med kantspillere heller. Men hvis en er fornøyd med Stadheim, Hoås og Multe så er vi kanskje det. ( Vi kan ikke regne med ivorianerne ennå ) .Jeg foretrekker mye bedre kantspillere enn disse. Gjerne noen som danker ut Kvisvik.

kvisvik tarik stadheim multaharju å jeg hadde tatt ivorianerne med i betraktning. fordi jeg håper å trur at de kan kjempe om en plass i 11eren. har hørt så mye bra om de fra trenere å spillere. ramberg å jonna kan også spille kant. så jeg mener fortsatt at vi ikke mangler kantspillere. har ramset opp 8 som kan spille kant nå. å det er bare to plasser det er snakk om. så jeg trur det kan gå bra.

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05

Lagt til:

jeg hadde tatt ivorianerne med i betraktning. fordi jeg håper å trur at de kan kjempe om en plass i 11eren.

Før de kommer i noen som helst betraktning må de få LOV til å spille for oss... 

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!

Landslagsspiller

Lagt til:
Endret:

jonna kan også spille kant. så jeg mener fortsatt at vi ikke mangler kantspillere. har ramset opp 8 som kan spille kant nå. å det er bare to plasser det er snakk om. så jeg trur det kan gå bra.

En svakhet i denne måten å telle på; Jonna kan spille overalt. Han var i fjor høst vår beste venstre back, han er for tiden landslagets beste høyre back. Han kan spille sentralt, på kant, til og med som spiss, med målteften sin. Men han kan ikke spille overalt samtidig, det er det eneste kjedelige med ham.

Jeg er absolutt for kloning; ja til flere Bjørkøy`er!

(Tror jeg har sagt det før, men det ville ikke forundre meg om Bjørkøy er en habil keeper også.)

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03

Lagt til:
Dersom klubben og investorpoolen ønsker å gjøre et godt, sikkert kjøp som garantert vil forsterke laget, så er det bare å bla opp for denne mannen: Christoffer Anderson

Har du lest forumets retningslinjer?

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av Holters
Dersom klubben og investorpoolen ønsker å gjøre et godt, sikkert kjøp som garantert vil forsterke laget, så er det bare å bla opp for denne mannen: Christoffer Anderson

Veldig enig her!

Jeg stoler på at de på dette forumet med nære bånd innad i FFK bringer dette tipset videre.

Jeg håper ihvertfall ikke at signeringen av VM betyr at FFK dropper jakten på høyreback.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av Holters

Veldig enig her!

Jeg stoler på at de på dette forumet med nære bånd innad i FFK bringer dette tipset videre.

Jeg håper ihvertfall ikke at signeringen av VM betyr at FFK dropper jakten på høyreback.
Nå har vi brukt pengene vi har og fått de erstatningene vi var ute etter.Trenger i hvertfall ingen flere forsvarsspillere.

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04

Lagt til:
Opprinnelig postet av paco
Nå har vi brukt pengene vi har og fått de erstatningene vi var ute etter.Trenger i hvertfall ingen flere forsvarsspillere.

Slik jeg ser det så trenger vi fortsatt en høyreback.

Og har vi brukt de pengene vi har?
Ifølge f-b så er Vidar Martinsen betalt av investorene.
Ikke det at jeg skjønner hvorfor, siden FFK kunne brukt pengene etter Brenne-salget og investert i spilleren selv.

Landslagsspiller

Lagt til:
Opprinnelig postet av JJunior
Opprinnelig postet av paco

Slik jeg ser det så trenger vi fortsatt en høyreback.

Og har vi brukt de pengene vi har?
Ifølge f-b så er Vidar Martinsen betalt av investorene.
Ikke det at jeg skjønner hvorfor, siden FFK kunne brukt pengene etter Brenne-salget og investert i spilleren selv.
Har vel penger igjen men tror det blir en spiller på lån der bak hvis det kommer flere spillere bak.

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04

Lagt til:

Dersom det er slik at FFK ikke har midler til å styrke stallen ytterligere,  bør man kanskje i framtiden snakke med "litt mindre bokstaver" når det gjelder styrking av stallen.

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mar 03

Lagt til:
Bjørkøy skal spille på midten sammen med Ramberg. Da trenger vi alternativer i høyre back posisjon.

Ring Christoffer Andersson:
http://www.fxt.no/tippeligaen/viking/article901510.ece

Copyright © ffksupporter.net 2003-2026 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

';

21/02/2026 11:13 | 00fd8b25